مادرانه

دوماهگی عشق کوچولوم

1392/12/20 22:54
784 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز 2 ماهت تموم شد

 

و واکسن دوماهگیتو زدیمو به خیر خوشی گذشت

 

عزیزکم جدیدا صداهای قیقه قوقو از خودت درمیاری میخندی  

 

و دستتو موقعی که از خواب پا میشیو گشنه ای میخوری که من عاشق اینکارتم 

 

این روزها با سختی ها وشیرینهاش داره میگذره و من دلم برای نی نی بودنت تنگ میشه

 

با این که از بی خوابیام خیلی عصبی میشم اما شبا که میخوابی دلم برات تنگ میشه

 

و صبحها منتظرم که چشمای خوشگلتو که مثل عروسک باز میکنی

 

و به مامان نگاه میکنی و میخندی رو ببینم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عسلک
25 اسفند 92 2:58
سلام رها جونم..من عسلک نی نی سایتم...عزیزم نیلا واکسن زده...اره بیخواب ها ادمو عصبی میکنه..تا میتونی با نی نی بخواب..منم دلم واسه دوران نوزادی عسل تنگ شده..ببوس نیلا رو
مامان هلیا
28 اسفند 92 14:23
سلام...............$$$...............................................$$$ ...........$$$...............................................$$$ .................................................................... ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$ ...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$ ...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$ .................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$ ...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$ ......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$ ..................................... ....................................$ .....................................$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.........................$ ...............................$$......................$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ .........................$$$................$$$
یاس سپید
16 فروردین 93 21:05
عزیزززززززززززززززززززززززززم سال نو مبارک عزیزززززززززم دلم ریش میشه نیی نی ها واکسن میزنند
لیلا
30 فروردین 93 10:25
رها جون خسته نباشی .... حسابی لذت ببر که بتنی قدر لحظاتی که داری رو بدونی ....به زودی بهتر میشه نینی طلات خوشحالم که از سختی بچه داری داری میگی عزیزمممممم الهی زنده باشه پیشاپیش روز مادر مبارک باشهههههههههههه مرسیعزیزم انشالله قسمت شما
یاس سپید
30 اردیبهشت 93 13:16
رها بیا عکس بذار از دخمل نازت
❈ کوثر❈
11 دی 93 14:21
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد