مادرانه

کلــــــــــــــــــی انرژی

1390/11/8 12:55
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بچه جون باز من اومدم و تو نیومدی تو منو از رو بردی بچه  میخواستم دیگه اینجا نیام و ننویسم اما دلم نیومد

بهت خبر ندم که

که

که

....

 

نی نی دوم خاله فاطمه هم اومد اما تو نیووووووووووووووووووووووومدی  

خاله فاطمه میگفت

که ستایش وقتی ابجی کوچولوشو دیده کلی تعجب کرده  و اولش فقط نگاش میکرده ههههههههه

 

لابد با خودش گفته این دیده چیه اینجا چی چال داله 

 

بیچار ستایش خیلی جیگر دلم براش میسوزه  حالا دیگه همه توجه ها میره سمت هیوا کوچولو و ستایش خانم هم حسودی میکنه قهر

 

خوب بگذریم بریم سر حرف خودمون دوتامشغول تلفن

اخه بچه جون من موندم دیگه با چه زبونی باهات حرف بزنم که بلکه دلت بسووووووووووزه به حالم بیاااااااااااای

 

هییییییییییییییییییییییی

 

نی نی همه اومد به جز تو قیافه منو نگاه این شکلی شدم اخه دلت میاااااااااااااااااااااد؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزو
9 بهمن 90 14:04
اميدوارم اين نيني ناز نازو زود بياد پيش مامانيش


مرسی ارزوی مهربوووووووووووووووووونم
بوس

همچنین به زودی برای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد