مادرانه

هوای بارونی

1390/11/12 18:20
459 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هوا بارونی و من تنها تو خونه  البته با ماهیهای به قول ((هلن )) داداش رضا هههههههههههههههه

یه کم ناراحت

 

یه کم دلگیر از خدا

 

خیلی تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

 

 

نمیدونم حکمتشو

 

بازم اومد و حال منو اینجوری کرد

 

امروز هوا خیلی گرفتس و یه ریز داره بارون میاد 

 

دوس دارم برم زیر بارون

 

خدا یا  چی بگم که خودت از دلم خبر داری

 

تا حالا هر چی ازت خواستم  کلی انتظار کشیدم

 

اما بازم شکرررررررر به خاطر تن سالم  و همه چی و همه چی

 

اما بدون امروز دختر کوچولوت خیلی ناراحت

 

بد اخلاق شده

 

شایدم باهات قهر 

 

به من چه تو صدامو نمیشنوی 

 

باید حتما بیام گریه کنم زاری کنم تا  صدامو بشنوی

 

خدا جون من هنوز م همون دختر بچه کوچیک و پاکم واسه تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پس چرا دیگه دوسم نداری

چرا حتی یه بار هم جوابم رو ندادی

 

حتما میگی چون دوست دارم جوابت رو نمیدم هان؟

 

 

خداااااااااااایا منتظر جواااااااااااااااابم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرناز
26 آبان 91 23:55
کلی دلم گرفت خوندم

از ته دلم دعا میکنم که بچه دار بشی[

عزیزم قربون دل نازکت
مرسی از دعای قشنگت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد