مادرانه

خواب خاله فاطی

1391/2/10 2:58
639 بازدید
اشتراک گذاری

 نی نی جون سلام

 

قصه از این قرار که خاله فاطی یه خوابی دیده برامون:

(رها دیشب خواب دیدم من و تو آرام و سارا پیش یه دکتریم.... دکتر دوتا بچه میاره

میگه مال آرامه تو میگی یکیش مال من  سارا هم میگه یکیش مال رهاست بعد یکیشم

خودش بر میداره آرام هم میگه من بچه نداشتم مال من نیستن..منم همش تو خواب

غصه داشتم که کاش یکیشم مال من بود)

 خلاصه ما موندیم که بلاخره این نینی ا که خاله فاطی تو خواب دیده مال کی میشن این ماه؟

نی نی من که معلوم خیلی شیطون و هی از این صف میپره اون صف از اون صف میپره این صف

این ماه هم پرید و نیومد خوب قسمت من نبود 

 

آرام خانم هم که قصه اش طولانی فعلا به نی نیش گفته نمیخواد تو صف وایسی

 

میمونه  فاطی و سارا

 

سارا رو که خیلی دلم روشن  انشالله که یکیش واقعا ی مال سارا باشه

 

و اون یکیش هم حتما مال خودت فاطی جون چون تو خواب غصه میخوردی که تو 

نینی نداری  خوب خواب زن چپه دیگه انشالله که اون یکیشم قسمت خودت

 

امیدوارم که این خواب به حقیقت بپیونده نی نی جون

**خدا جون بهترینها رو برامون رقم زده من میدونم فقط باید یکم صبر داشته باشیم**

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

aram
10 اردیبهشت 91 14:33
رها جونم نی نی من میخاد بیاد من نمیزارم ! میبینی یه روز میشه هی باید منتشو بکشم اونم هی ناز کنه !!!ایشالله که نی نی همه زود زود بیاد .


انشالله دوست خوبم
fati
16 اردیبهشت 91 14:41

سلام عزیزم
اولا بگم که خیلی خوشحال شدم که خوابم رو گذاشتی تو وبلاگت
بعدش هم باید بگم که منم امیدوارم به زودی هم تو هم سارا هم آرام و هم خودم مامان بشیم
انشا الله


خواهش میکنم عزیزم
انشالله به زودی زود
aseman63
28 اردیبهشت 91 14:50
امیدوارم که خواب خاله فاطی واقعی بشه و هممون به زودی مامان بشیم.


انشالله
مرسی عزیزم از این که نظر گذاشتی بوووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد