مادرانه

سال دیگه محرم؟؟؟ منتظرم خدا

1391/9/2 22:27
304 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا تورو قسمت میدم به صاحبان مظلوم این شبها تور و قسمت میدم به  علی اصغرت

خدا به ما هم نصیب کن فرزندانی سالم و صالح 

به همه دوستام به همه کسایی که منتظرن

خدایااااااااااااااااااااااااااا ازت میخوام که سال دیگه که اومدم تو وب این پستو خوندم خدایا بهم

یه نی نی سالم صالح داده باشی خدایا سال دیگه این موقع  نی نیم پیشم باشه سالمو صالح

خدا من فقط از خودت میخوام خدایا جز تو پناهی ندارم خدایا کی جز تو میتونه نیازمو برطرف کنه

خدایا من فقط به خودت توکل کردم و فقط  از خودت میخوام خدا اخه من که جز تو کسی رو ندارم 

خدا هوامو داشته باااااااااااااااااااااااااااااش 

خدایا نذر کردم  خودت میدونی  منو بی نصیب نذار

سال دیگه محرم اینجا  با نی نی 

 

انشالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
2 آذر 91 23:50
سلام عزیزم.منم مثل تو منتظرم.انشاالله سال بعد نینت سالم توو بغلته.انشاالله.خدا نظر لطفی هم به من بندازه به حق علی اصغرش..


انشالله خدا مهربون مطمئن باش ما هم به زودی حاجت روا میشیم
مامان طاها
2 آذر 91 23:52
درود
وب زیبایی دارید
انشا.. همه چیز روبراه میشه هم خونه هم نی نی
به امید خدا


خیلی خیلی ممنون دوست عزیزم مرسی از دعای قشنگت
زینب مامان فرشته آسمونی امیر عباس
3 آذر 91 0:33
سلام دوست خوبم...
این شبها درهای رحمت خدا به واسطه ی خون شهدای کربلا به روی بنده هابازه ...
دلت که شکست امام حسین و به مادرش زهرا قسم بده ... علی اصغر و به دل بی تاب رباب قسم بده ... انشالله که زودی دعاهات اجابت میشه دل شکسته پیش خدا خریدار داره ... برای من هم دعا کن


مرسی دوست عزیزم
بانوی سبز
3 آذر 91 0:49
دوست خوبم توی وبلاگ من مطالب اموزشی خوبی به صورت رایگان برای مادر وکودک نوشته شده در حال حاضر اموزش دیداری وشنیداری انگلیسی برای کودکان همراه با کاردستی حروف ارائه شده خوشحال میشم سر بزنی ومرا جز دوستانت قرار بدی
www.blog.ninicenter.com


مرسی
چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد