مادرانه

شروعی دوباره ..........درد و دل

1391/9/19 19:55
270 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو صد هزار مرتبه شکر که بالخره ازمایش همسری  عالی شد

و از این ماه میریم به سراغ نی نی 

دکی هم یه سری بهم دارو داده  اولین باره که دارو میخورم انشالله که جواب بده

میدونین چرا انقد بی انرژی مینویسم

چون اذر شد و خونه ما هنوز حاضر نشده گریه

خیلی دلم گرفته میدونین چرا چون مجبور شدم پرده ها رو در بیارم بشورم خونه تکونی کنم چون

به هوای اینکه  قرار  مهر بریم  خیلی وقته خونه رو تمیز نکردم 

و کلی این کثیفی خونه بهم انرژی منفی میده بعدشم معلوم نیست که خونه ما کی حاضر

میشه که مثلا اگه یه وقتی من باردار شدم و اینجا موندگار شدیم حداقل از کثیفی خونه کلافه

نشم و و اگه باردار بشم دیگه نمیتونم کاری بکنم

ولی میدونین چیه  نمیدونم چرا زوری دارم تمیز میکنم

اقا جان خدا جان بابا اخه به کی بگم به خودت که میگم گوش نمیکنی من از این خونه خسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسته شدم اح بیزارم ازش

بابا منم ادمم دلم تنوع میخواد خونه جدید میخواد ای خدا فکرشو که میکنم که چقد دیگه باید صبر کنم دیوانه میشم

از یه طرف باید اقدام کنم از یه طرف دوس دارم از یه طرف دوس ندارم

فکر  اینکه بارداری رو اینجا بگذرونم و  حرفا و حدیثا و اون حرصایی که سر اون بارداری قبلی خوردم  تنم و میلرزونه 

از یه طرف نور علا نور خواهر شوشو که تا دوماه اینده میاد و اگه من باردار باشم دکی بگه از جات

تکون نخور جواب اینا رو چی بدم 

چون بر اساس تجربه قبلیم این بار اصلا نمیخوام به کسی بگم  چون اون سری تاج برلیان

گذاشتن رو سرم خانواده شوشو 

باید پاسخگوی سوالاتشون که چرا نمیای و از این حرفا هم باشم که در خدمت گذاری خواهر

شوشو باشیم که یوقت بهشون بر نخوره 

اما بخوره من که تصمیمم و گرفتم

نی نی برام مهمتره

ولی خدااااااااااااااااا

این همه فکرو که میکنما میخوام دیوونه بشم از این بلاتکلیفی خونه

دوستان عزیز لطفا واسه ارامش من  دعا کنید خونمون زودتر حاضر بشه 

خدا اخه این خواسته زیادی بعد 7 سال یه خونه مستقل میخوام ناراحت

خدا نی نی روسپردم به خودت هر چی به صلاحم همون باشه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

در انتظار...
23 آذر 91 22:12
سلام
از خدا می خواهم تو این روزها اون چیزی را که دوست داری در خیریت و مصلحتت قرار بده که به توانایی اون اعتقاد کامل دارم...



خیلی ممنون خدا از دهنت بشنوه انشالله خدا بهترینها رو برامون بخواد
در انتظار...
23 آذر 91 22:13
ان شالله خدا آرامش لازم را بهتون بده...
شروع به خونه تکانی کنید...خدش زمینه ساز خیر می شه...ان شالله خدا به همه ما آرامشش صبر بده به شما عزیز هم همچنین و گره گشایی در مشکلات...
آهنگ وبتون را دوست داشتم...
شما هم برای من دعا کنید...
مرسی عزیزم حتما دعاتون میکنم مرسی از اینکه نظر گذاشتین در ضمن خونه تکونیم تموم شد دعا کنید فقط خونمومن زودتر حاظر شه اهنگ هم قابلتونو نداره

در انتظار...
23 آذر 91 22:18
اندکی صبر سحر نزدیک است...
مرسی عزیزم

در انتظار...
24 آذر 91 14:19
سلام
تو را خدا این کد اهنگ وبلاگتون را به من بدهید.یه حس آشنایی برام داره ولی یادم نمیاد. می شه بدهید تا ببینم اهنگ چه کسی هست....قول می دم روی وبم استفاده نکنم...ممنونم...
سلام عزیزم اگه بری روی ایکن ملودی که واسه پخش اهنگ کلیک کنی میری تو. اون سایتی که اهنگ هست اگه پیداش نکردی بگو ادرسشو بذارم الان با موبایلم نمیتونم

.::مادر خانومی::.
1 دی 91 19:46
سلام عزیزم
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی
اگه رمز خواستی خبرم کن


چشم عزیزم حتما
باران
6 دی 91 11:42
وب خیلی قشنگی دارید


خیلی ممنون عزیزم
ياس سپيد
7 دی 91 13:47
نگران نباش خانمي...
مشكلات منو ببين برو خدا را شكر كن رها جوني


مرسی یاس عزیزم انشالله مشکلات تو هم به زودی حل میشه
لیلا
7 دی 91 18:30
عزییییییزم دلت میااااد؟ من همیشه به یادتم . ئعاگوتم . خوندم وبلاگت رو و لی حالم خوب نبود که نظر بزارم . ارزو دارم به زودی تو به خواسته هات و نینی نازت برسی
نگران نباش زود میاد فقط این استرس ها رو از خودت دور کن . بووووووووووووس


قربونت عزیزم
مرسی من هم دعا گوی توو نی نیتم گلم
چشم سعی میکنم دورشون کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد