مادرانه

مرور خاطرات تلخ و شیرین

1391/11/1 12:11
238 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داشتم مطالب قبلی رو میخوندم 

هیییییییییییییییییییییی 

یادش بخیر  دعاهای 

شب ارزوهاااااااااااااااااااااا

 بعد از اون ازت خواستم عروسکمو بهم بدی 

به تاریخاش که نگاه میکنم میبینم اون موقع تو دلم بوده

ای کاش هیچ وقت اون دوره از زندگیم نبود 

بعد از اون خدایا شکرت بعدش خوشحالی که من تو پوستم نمیگنجیدم

بعد رفتی اره رفتی پیش خدا چون اونجا جات خیلی امن 

همه اینها از زمان دعا تا فهمیدن بی بی چک مثبت و رفتن تو جمعا یک ماه شد

چه زود این خوشحالی تموم شد 

**و حالا  دوباره من  و این   وب  و انتظار  و دعا  و  اومدن دوباره تو **

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان علیرضا
1 بهمن 91 12:14
تا خدا هست جای غصه خوردن نیست


مرسی گلم
آرام
1 بهمن 91 12:31
دوست مهربونم زندگی یعنی همین تلخ و شیرینیا و البته همیشه شیرینیاش بیشتر بوده مطمعا باش یه روز میای مینویسی داشتم خاطرات گذشته رو میخوندم چقد الکی ناراحت میشدم اون روزا های انتظار تموم شد و شروع مکنی به تعریف خاطرات اتاق عمل واسه زایمان نی نی شیطونت که اینقد مامانشو اذیت کرد به امید اون روز


قربونت برم مهربوووووووووووووونم مرسی از دعای قشنگت



آرزو
1 بهمن 91 12:35
شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از دنیا گرفت
پس همیشه شاد باش



چشم ارزو جون مرسی گلم
مامانیکو
9 بهمن 91 2:07
رها جونم سلام
قبل از هر چیز بگم که من عاشق موزیک وبلاگتم .

و اینکه چقد با مزه تعریف میکنی...

امیدوارم که خدا زود زود خوشحالت کنه عزیزم .یه خوشحالیه دایمی.

مرسی نیکوی مهربونم که نظر دادی
انشالله که قسمت خودت بشه به زودی زود
اهنگ وب تقدیم به تو. دوست عزیزم

مامانیکو
11 بهمن 91 22:51
رهای عزیزم درکت میکنم .ولی چون هنوز سنت کمه وخیلی جا داری از حالا اینجوری باشی خودتو داغون میکنی. مثل الان من .منم قبلنا خیلی پر شور بودم ولی اینقد ضد حال خوردم که دیگه احساس میکنم افسردگی گرفتم .اونم شدیییییییییید .

این روزا حال منم خوب نیست .خیلی بیقرارم و بی انگیزم ....

آجی گلم از خدا میخوام کمکمون کنه .شرایط ماها رو فقط خودمون درک میکنیم هیچکس نمیدونه تو دل ماها چی میگذره .حتی شوهرامون .شایدم اشتباه میکنم نمیدونم ..

واااای ببخشی عزیزم خیلی پر حرفی کردم یه لحظه فک کردم تو سایتم ههههه

از خدا میخوام روزهای شاد و شیرینی رو واست رقم بزنه .

دوست دارم رهاااااااااا


مرسی نیکوی مهربونم
تو مثل خواهر بزرگترم میمونی دعا میکنم اول خدا دامن تو رو سبز کنه
ما که موندیم اخر بازی اینم روش
دوس دارم حالا که فقط ما حال همو درک میکنیم و شرایطمون مثل هم همدیگرو تنها نذاریم
منم دوستت دارم دوستم که میای و به وبم سر میزنی و به درد دلو غرغرام گوش میدی و نظر میدی

مامانیکو
12 بهمن 91 1:44
رها جونم بازم سلام

بخدا آهنگ وبلاگت خیلی بهم آرامش میده

هر وقت دلم میگیره میام اینجا و فقط آهنگ گوش میکنم . بغضمو میترکونه .

الانم از اون لحظه هاست که دلم خیلی گرفته با اجازت اومدم آهنگتو گوش بدم
.


هههههههههههیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عزیزم دوستت دارم قربون اون دل گرفتت برم
نمیخوام خدای نکرده این اهنگو این وب غمتو بیشتر کنه
بازم ممنون که بهم سر میزنی
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
16 بهمن 91 22:43
سلام عزیز دلم درکت میکنم فراتر از اونی که فکر کنی ...
من بدتر از درد تورو کشیدم...
نمیدونم این انتظار تلخ کی پایان پیدا میکنه ...
توکل به خدا انشالله به خق امام زمان خدا به زودی بهت نی نی سالم و صالح بده


عزیزم زینب جون قربونت
مرسی از همدریت
و ممنون بابت دعای قشنگت
انشالله اگه نی نی نداری شما هم به زودی مامان بشی اگه داری هم که در سایه امام زمان سالم و سلامت باشن
سمیرا،مامان آریامهر
28 بهمن 91 22:13
سلام عزیزم آریامهری توی مسابقه ی زیباترین کودک نی نی وبلاگ شرکت کرده و برای برنده شدن به رایتون نیاز داریم http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php اینم آدرسشه ممنون میشم اگه لطف کنید و به کد 509 آریامهر عبداله زاده رای بدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد