مادرانه

معجزه بارداری من

1392/2/18 13:59
1,760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز 14 اردیبهشت سال 92 شدیدا استرس داشتم و  همش یه حسی بهم میگفت که باردارم 

 

خیلی دو دل بودم بی بی بذارم یا نه همش با خودم میگفتم مگه میشه با دو بار اقدام 

 

هی خودمو اروم میکردم اما امان از دل من که اروم نمیشد خلاصه یه اس زدم به همسر جان که بی بی

 

چک بگیر  که مثلا تکلیفم روشن بشه که امروز که میخواستم برم پیش دکی بدونم چیکاره ام  جالب اینجا

 

بود که اصلا یه روز هم عقب ننداخته بودم  خلاصه همسری ظهر اومد و هی میگفت بی بی رو بذار منم

 

که .... نداشتم خلاصه با تمام استرس ناهار رو نوش جا کردم حالم خیلی بد  بود   نمیشه توصیفش  کرد

 

خلاصه با ترس و لرز رفتم که بی بی رو بذارم همش نگران بودم که اگه  منفی بشه خیلی میخوره تو ذوقم

 

چون عجیب توهم گرفته بودم  بی بی رو گذاشتم باورتون نمیشه به 1 ثانیه نکشید که دوتا خط پررنگ

 

ظاهر شد نمیدونین که چه حالی بودم فقط داشتم گریه میکردم و خدا رو شکر میکردم و میگفتم که یا

 

حضرت فاطمه قربون اون مرثیت برم قربون اون علی اصغرت که گهوارشو گرفتم حاجتمو به این زودی دادی

 

اخه اصلا باورم نمیشد  اخه دکی گفته بود که اقدام نکنیم فکرم نمیکردم  با یه بار

 

ما که این همه تلاش میکردیم و نمیشد خدا جون قربونت برم که اگه  تو بخوای فقط تو بخوای همه چی

 

حله

با چشمای خیس اومدم پیش همسری گفتم مژدگونی بده گفت چی شد  بی بی رو نشونش دادم تمام

 

بدنم میلرزید منو گرفت تو بغلش و من شروع کردم هق هق و گریه اونم هی میگفت اروم باش  

 

 

خلاصه بعد از ظهری که میرفتم کلاس رفتم از دادم گفت ساعت 7.30 بیا برگشتنی  رفتم جواب و بگیرم 

 

که اقای دکی که جواب و برام  خوند  گفت بارداری مبارک  خودتون میخواستین گفتم بله گفت مبارک 

 

خدا جون قربون مهربونیات  ازت میخوام که همه دوستام همه کسایی که سالهاست چشم انتظارن

 

رو  دامنشون رو سبز کنی خدایا هر چه زودتر از این چشم انتظاری درشون بیار که خیلی سخته

 

 

و در اخر خدا جون خودت برام خواستی ای مهربون معجزتو بهم نشون دادی ای مهربون فقط این بار دیگه تا

 

اخرش خودت مراقبمون باش تا فرزندی سالم و صالح رو در اغوش بگیرم

 

 

ای مهربون من جز تو پناهی ندارم که از دور مراقبم باشه 

 

 

خدایا عاجزانه ازت میخوام که اینبار مردونه  هوامو داشته باشی

 

 

خدایا خیلی از اون خاطره قبل میترسم و الان دیگه نمیخوام به اون خاطره های بد فکر کنم 

 

 

و فقط و فقط  ازت میخوام که برام  محکم تو دلم جاشو سفت کنی

 

خلاصه اینکه نی نی جون بلاخره تشریف فرما شدین 

 

 

*******یا بی بی فاطمه  روز ولادت روز مادر  خیی دلم گرفته بود که 2 سال منتظرم و مادر نشدم به خاطر همین چیز زیادی ننوشتم تو وبلاگ ولی تو منو اجابت کرده بودی و من خبر نداشتم **********

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامانیکو
16 اردیبهشت 92 16:59
سلام گلم ایشالا خبر حاملگیتو اینجا بخونم .

وااااااااای یه حسی دارم .احساس میکنم دوباره داری مامان میشی رهاااااااا


انشالله
همینطور تو
saya
17 اردیبهشت 92 20:27
salaaaaaam
eeee?pas manam ramz mikham be vaghtesh
azizam ramze matalebo khosoosi ferestadam


چشم عزیزم حتما به وقتش میفرستم
ارام*
18 اردیبهشت 92 13:48
خدا جونم شکرت رهامو این شکلیش کردی


عزیزم همین چند وقت پیش بود این دعا رو کردی برام مرسی عزیزم
انشالله قسمت خودت
مریم
18 اردیبهشت 92 15:13
مبارکه رهاجونم.ان شالله که سالم به دنیا میاد و زندگی دونفره تون رو شاد و پر از خنده بکنه.


مرسی مریم عزیزم ممنون
آرزو
18 اردیبهشت 92 15:40
مبارکه دوست گلم
خیلی واست خوشحالممممممم خیلییییییییییییی
واسه همه منتظرا دعا کن


مرسی عزیزم چشم حتما
SaYa
20 اردیبهشت 92 12:59
rahaaaaaaaaaaa
areeeee?
na areeeeee?
vay khoda joooon
raha shok zadam


هههههههههه سایا جون شوک نزن دختر برام دعا کن
SaYa
20 اردیبهشت 92 13:00
وای رها رها رها
خیلی واست خوشحالم
خیلی مواظب خودت باش گلم
خودتو هم خسته نکن
میبوسمت


مرسی گلم بووووووووووووووووس
لیلا
21 اردیبهشت 92 14:40
رهاااااااااااااااااااااااااااااااااااا خدایا شکرت . مباااااااااااااارکه . قربون بزرگیش . خیلی خیلی خوشحالم برااااااااااااات . شوکه شدم . چند روزی نت نداشتم . چه خبری بهتر از این . شکر خدا و مواظب خدت و نینیمون باش گلم . بوووووووووووووووووووووووووس . خیره انشالله


مرسی لیلای عزیزززززززم انشالله خبر بارداری تو
لیلا
21 اردیبهشت 92 14:44
رها دیدی چه زود تاج مادری بر سرت گذاشت ؟؟!! آرزو دارم تا آخر عمرت نینیت ازت جدا نشه . روزهای خوبی در انتظارت باشه . گذشته هم بریز دور . اونی که داده حافظشه


مرسی لیلای عزیزم انشالله به زودی قسمت خودت
مامان یلدا و سروش
21 اردیبهشت 92 15:44
خانومی مبارکت باشه عزیزم. انشاالله صحیح و سالم بیاد و توی بغلت.

خیلی مواظب خودت باش


مرسی گلم از دعای قشنگت چشم عزیزم
سارا
21 اردیبهشت 92 16:06
سلام اتفاقي به وبلاگت سرزدم فكر ميكردم ميتونم لباس براي پسرم پيدا كنم كه اشتباهي زدم وبلاگت اما خيلي خوشم اومد از مطلب معجزه ي مادر شدنت اميدوارم بارداري راحتي داشته باشي و بهترينها رو خدا بهت بده عزيزم منم يه مادرم حست رو درك ميكنم.


مرسی عزیزم شما لطف داری
ترلان
22 اردیبهشت 92 13:05
از وبلاگت خوشم اومد مواظب نینی مون باش


مرسی ترلان جون نظر لطفت
چشم حتما بوووووووووووووس
معصومه
23 اردیبهشت 92 19:32
واییییییییی عزیزم...الهیییییییییییی مبارکه خیلی خوشحال شدم خداروشکر بابت این لطفش
مواظب خودت و کوچولو باش
سلام عزیزم خیلی ممنون
چشم حتما
saya
25 اردیبهشت 92 1:11
با عکس کچلیم آپم عزیزم


جااااااااااااانم ؟؟
ام علی
26 اردیبهشت 92 0:04
سلام رها تیکرت رو دیم تو نی نی سایت باورم نشد
خدایا شکرت
خیلی خوشحال شدم
انشالله نه ماه به سلامتی طی کنی
سالم وصالح دنیا بیاد

سوره حاقه بنویس همراهت داشته باش بووووووووس

سلام ام علی جان خیلی ممنون گلم از دعای قشنگت
چشم حتما اینکارو میکنم
سودابه
26 اردیبهشت 92 13:13
رها جون به وبلاگم سر زدی خوشحالم کردی.با افتخار لینکت کردم


یاس سپید
26 اردیبهشت 92 23:16
واااااااااااااااای رها جونم مبارک باشه عزیزم...
باورت نمیشه اینقدر خوشحال شدم که انگار خودم نی نی توی دلمه


عزیزم قربونت برم انشالله خبر بارداریتو به زودی زود بشنوم به حق این ماه رجب و این شب عزیز
سودابه
27 اردیبهشت 92 20:29
رها جون کنجدت جطوره؟حال خودت خوبه؟فسقلی که اذیتت نمیکنه قربونش برم؟؟




سلام سودی جان ممنون گلم کنجد هم خوبه

میشه لطفا ادرس وبت رو برام بزاری تا لینکت کنم


سودابه
28 اردیبهشت 92 11:59
sodabe-alireza.niniweblag.com
یاس
7 آذر 92 7:27
سلام رها جان خوشا به سعادتت که اینقدر زود بهت جواب دادن امیدوارم در پناه حق شما و خانوادت سالم و شاداب باشید و قدم نی نی کوچولوتون زندگیتون رو شاد شاد کنه ... فقط دوستانت رو فراموش نکن رها اونا رو خیلی دعا کن تو که دلت اینقدر پاکه مواظب خودت باش بووووووووووووس سلام یاس عزیزم نظر لطفت انشالله خدا حاجت دل شما رو هم به زودی بده چشم حتما دعاتون میکنم شما هم من ونی نی مو از دعاهاتون بی نصیب نکنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد