مادرانه

درد و دل با عشق کوچولوی من

1392/3/28 20:25
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

 

عشق کوچولوی مامان

 

این روزها  خیلی خوشحالم که تو تو وجودمی گل من  خوب رشد کن سالم رشد کن

 

تا به سلامتی بیای تو بغلم 

 

 قرار 5 تیر بریم دکتر از خدا میخوام که همه چی خوب باشه

 

کارم شده فقط خوابیدن  خیلی کلافه ام اما همه اینها رو به خاطر تو به جون میخرم

 

عزیزکم مرسی که مامانی رو اذیت نمیکنی 

 

بعضی وقتا شک میکنم که باردارم ! چون هیچ چیزی حس نمیکنم 

 

الان فقط بعضی وقتا از بوی غذاها بدم میاد و تایه حدی بیشتر نیمتونم غذا بخورم

 

عشق کوچولوی من داری اون تو چیکار میکنی!

 

اخه من خیلی گشنم میشه مدام دلم ضعف میره 

 

این چند وقته همش دارم ثانیه شماری میکنم برای زودتر بزرگ شدنت

 

(عزیزکم الان 9 هفتشه )قلب

 

 واینکه جات تو دلم سفت بشه وخیال منم راحت بشه

 

این روزها واسه  اماده شدن خونمون هم دارم لحظه شماری میکنم 

 

عزیزکم  تو الان به خدا نزدیک تری از خدا بخواه

 

که  خونمون هر چه زودتر اماده بشه که واقعا دیگه کلافه شدم از این وضع

 

دلم میخواد وقتی به دنیا میای تو خونه خودمون  سه نفری زندگی جدیدمون رو اغاز کنیم

 

دلم یه تغییر و تنوع حسابی میخواد

 

اخه دلم پوسید اینجا 

 

دلم لک زده واسه اینکه برم خونه خودم و اون جور که دلم میخواد درستش کنم 

 

عشق کوچولوی من برای منو بابایی  دعا کن 

 

 

عشق کوچولوی  من وعده دیدار ما 5 تیر  اگه دکی سونو بده

 

دارم لحظه شماری میکنم برای شنیدت صدای قلبت عزیزکم  

 

 

پی نوشت:

از همه دوستان معذرت میخوام که نگرانتون کردم و وبلاگو اپ نکردم

چون هم مهمون داشتم ((می می جون خاله نی نی پیشم بود ))تا بهم کمک کنه

و بعد از اون هم رفتم

خونه مامی فرصت نشد که بیام بنویسم ممنونم از همتون بابت نظرات زیباتون 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانیکو
29 خرداد 92 3:56
سلام رهای خوبم

ایشالا که پنجم تیر ماه خدا بهترین کادوشو بهت میده گلکم

رها تقریبا میشه گفت من هر وقت میام پای کامی تو وب تو هم میام .همیشه با کلی ذوق میام که دل نوشته های جدیدتو ببینم ......هی وای مننننننننننننننن

راستی اسم بچه چیزی مد نظرتون هست؟


سلام نیکوی گلم مرسی از لطفت
راستش فعلا تا جنسیت معلوم نشه نمیتونم تصمیم بگیرم
انشالله قسمت خودت به زودی
سودابه
29 خرداد 92 14:30
خدارو شکر که هم خودت هم نی نیت خوبین...ایشالا زودی میری خونه خودتون با کوچولوت لحظه های خوبی رو سپری میکنی..5 تیر هم صدای قلب نی نی تو میشنوی و آرامش میگیری...


مرسی عزیز دلم
دعا کن برام دوستم
SaYa
2 تیر 92 22:03
سلام رهایی؟خوبی عزیزم؟فندق ما خوبه؟قربونش برم من
عزیزززززمه بخدا
پس فردا وقت دکترته
امیدوارم که همه چی خوب پیش بره مهربونم


خیلی گلی سایای عزیزم

با دعای شما مهربونا انشالله همه چی خوب پیش میره
SaYa
2 تیر 92 22:04
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی .
میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک


مرسی گلکم همین طور برای شما
مهروی
3 تیر 92 13:22
سلام عزیزم

الان تو نی نی سایت از خانوما خواستم که برای بچه دار شدنم یه صلوات بفرستن و اولین نفری که صلوات داد شما بودی

اینکه یه خانوم باردار اولین صلوات رو فرستاده به فال نیک میگیرم

ایشالا نی نیه گلت رو به سلامتی به دنیا بیاری


سلام عزیزم خواهش میکنم کاری نکردم وظیفم بود مرسی از دعای قشنگت
امیدوارم که شما هم به زودی زود مامان بشی و بیای خبر بارداریتو تو سایت بهمون بگی
بوس
SaYa
5 تیر 92 9:29
سلام یه کوچولوی مهربون به اسم امیرعلی تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده...منم میخوام براش رای جمع کنم کلی ممنونتون میشم اگه عدد 139 به شماره پیامکی 20008080200 مسیج کنید باشه که خوشحالی باشه برای پدر و مادرش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد