مادرانه

قشنگترین حس دنیا

1392/4/6 15:34
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

 

وای که چقد بامزه بودی 

 

عزیزم  کلی قند تو دلم اب شد مزشو فهمیدینیشخندقلب

 

عزیزم  وقتی دیروز تو سونو دیدمت نمیدونم بگم چه حسی بود قشنگترین حس دنیا

 

این که ببینی یه نی نی کوچولو تو شکمت

 

وای انقد ناز خوابیده بودی تازه اون موقع مطمئن شدم

 

چون تا الان همش میگفتم چیزی حس نمیکنم

 

شک میکردم که باردارم ولی وقتی دیروز تو سونو دیدمت دیگه مطمئن مطمئن شدم

 

بعد از اینکه خانم دکتر  اندازه گیریهارو انجام داد

 

گفت اینم صدای قلبش وای منو میگی  قیافم  نیشخند نیشم تا بنا گوشم باز بود

 

خدایا عظمتتو شکر بزرگیتو شکر

 

یه قلب یه موجود تو وجود من داره بزرگ میشه

 

خدا جون ازت میخوام این لحظه های قشنگو نصیب همه کسایی که منتظرن  بکنی 

 

قشنگترین حس دنیا این که ببینی یه نی نی کوچولو تو شکمت خوابیده

 

 قشنگترین حس دنیا  این که  بدونی یه قلب داره تو جودت میزنه

 

قشنگترین حس دنیا این که مطمئن شی نی نیت  صحیح و سالم

 

و قشنگترینش این که بفهمی همه دوستای منتظرت  این حسهای  قشنگ تو رو به زودی  تجربه میکنن

 

از دیروز همش به شکمم نگاه میکنم و نی نی رو تصور میکنم خندم میگیره

 

خدایا همه چیو سپردم به خودت خدا در پناه خودت سالم و سلامت به اغوشم بسپار

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه
6 تیر 92 15:39
مبارکهههههههههههههههههههه


مرسی عزیزم
ارام*
6 تیر 92 15:54
صورتی جونم ان شالله تا اخرشو به سلامتی سپری کنی


مرسی گل گلی منننننننننن
سودابه
6 تیر 92 20:43
ایشالا نی نیت صحیح و سالم بیاد تو بغلت هیچی مهمتر از این واسه یه مادر نیست...


مرسی عزیز دلم همچنین برای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد