مادرانه

من و خاله مینا

1390/8/15 17:16
2,418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گولوی   پر رووووووووووووووو   این ماه هم نیومدی  عب  نداره  وقتی بیایی دو سه تا گاز  محکم از  لپت میگیرم.

خوب امروز   با خاله مینا  داریم  با هم برات مینویسیم  که چقدر منتظریم که بیای

جمعه تولدم بود(10تیر)  و مامانی و اقا جون و دایی   و  خاله مینا اینجا بودن  و برای تولد من  یه کیک  و  یه ساعت  برام گرفته بودن   و بابایی هم  عطر مورد علاقم رو برام گرفت . خلاصه که  خیلی بهم خوش گذشت                         اما جای تو خیلی خالی بود  امیداوارم که سال دیگه تو تولدم کنارم باشی عزیزم.

چند روزی تنها نیستم وبا  خاله مینا حسابی  سر گرم هستیم چون خاله مینا اومده پیش من تو که نمیای.

راستی خاله مینا هی میگه بنویس  خیلی دوس دارم زود تر بیای  نی نی کوچولوی  خوشگل من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیوا
1 مرداد 90 21:22
رها جان سلام شیوا هستم (نی نی سایت)
فعلا وب دیگه ای برای دخترم درست کردم تا مشکل اون وب حل بشه


سلام شیوا جان مشگل من هم حل شد عزیزم لینکتو بذار بیام تو وبلاگت
طناز
24 مرداد 90 11:00
سلام رها جونم وای اینجا چقدر قشنگه خدای من /رها جون بخشید اومدی خونمون نبودم آخه خیلی زود اومده بود یببخشید دوباره بیا دوبار بیا / هههههههه کلوپ ما پر از رهاست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد