مادرانه

بدون عنوان

1390/12/8 23:34
317 بازدید
اشتراک گذاری

من از اون اسمون آبی میخوام

من از اون شبهای مهتابی میخوام

 

دلم از خاطره های بد جداس

من از اون وقتهای بی تابی میخوام

من میخوام یه دسته گل به آب بدم

 ارزوهامو به یه حباب بدم

 

سیبی از شاخه حسرت بچینم

بندازم رو آسمون و تاب بدم

گل ایون بهار دل من

 

یه بیابون لاله زار دل من

مثل یک دسته گل اقاقیا

دلم و باز میکنه بیا بیا

 

تو میری پشت علفها گم میشی

من میمونم و گل اقاقیا

گل ایون بهار دل من یه بیابون لاله زار دل من

 

امروز این اهنگ و گوش میدادم  دلم خواست بنویسمش اینجا

اهنگ زیبایی

 

3 روز مونده تا موعد  .......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارام
19 اسفند 90 15:25
رها جونممممممممممم منم عاشق این اهنگممممممممممممممم


قربوووووووووووووووووووووووووووونت دوستم دوست دارم بوس قابلتو نداشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد