مادرانه

دلم شکست

1390/12/16 18:08
3,130 بازدید
اشتراک گذاری

 دلم شکست از حرفت

خیلی وقته دلم شکسته ازت 

 

از کارات

 

از بد قولیات

 

انگار دیگه جا نداره

 دلم تنگ شده. اره دلم تنگ شده

دلم گرفته از همه چی  و همه کس مخصوصا تو

این جور مواقعس که ادم میفهمه هیچکس پدر و مادر ادم نمیشه

هیچ محبتی از ته قلب نیست به جز محبت مادر و پدر

هیچ عشقی عشق نیست جز عشق مادر و پدر به فرزندشون

که مادر  هر روز زنگ بزنه نگرانت باشه حالت خوب شده ؟ اره . خدا روشکر . .(دوستون دارم از ته قلبم)

 

اون وقت تو پیشم باشی و ازم نپرسی و برات مهم نباشه

و با حرفت دلم و بشکونی

خیلی وقت دلم پر شده و دیگه جا نداره

منتظر یه تلنگرم 

که بهش بگم ................

نمیدونم چرا  همش این فکرا میاد تو سرم

 

شاید دیگه دلم جا نداره آره پر شده گنجایش نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fati
18 اسفند 90 17:49
آخی .......دل منم شکست از خوندن متنت
ناراحت شدم...آهنگتم به این غم دامن میزد..البته من این آهنگ رو دوست دارم


اخی عسیسم قربون دلت برم که که باعث ناراحتیش شدم
ارام
19 اسفند 90 15:28
رها جونم نبینمت غمگین الهی زود زود شاد بهشه دل کوچیکت


غم نبینی خواهر یه شکستگی بود که چسبوندمش اما جاش مونده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد