مادرانه

من و خدام

1391/2/28 0:30
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا جون

یه چی بگم

خیلی ازت ناراحتم  نذار رو  حساب ناشکری بذار به حساب نا عقلیم

من قدرت درک حکمتت رو ندارم لطفا بهم عطا کن

 اما به نظرت این یعنی چی؟ هان؟ بهم بگوووووووووووووو میخوام بدونم اخه تا کی سکوووووووووووت میکنی 

بابا یه معجزه ای میخوام یه جرقه ای  که حداقل به مهربونیت شک نکنم

اخه ای مهربونترینم بزرگترینم بخشنده ترینم رحیم ترین اخه من که به خاطر خودم نمیگم

میدونی کلش 14 ماهه منتظرم اره سخته برام  اما نه به انداز ه ای که بخوام بزنم به سیم

اخر میدونم به وقتش میدی  با خودم میگم شاید خدا میخواد تو بهترین شرایط خوشحالم کنه

اما انتظار ندارم ازت که بخوای غصم زیاد بشه و انتظارم طولانی چون میگن تو مهربونی اره

میگن همه میگن پس چرا بهم نشون نمیدی ؟


 

اما وقتی میبینم یه سری از دوستام 4 سال 8 سال  حتی بیشتر منتظرن و انقدر غصه میخورن میگم اخه عدالتت کجا رفته؟

امشب که تایپیک یکی از بچه ها رو دیدم که از اینکه  احتمال میداد باردار و خیلی خیلی

ناراحت بود و به خاطر یه سری کارهایی که شاید بعدا هم فرصت انجامشون رو داشته باشه  از وجود یه فرشته ای که تو بهش هدیه کرده بودی ناراحت بود!!!


میگم خدا جون واقعا این حق؟

این عدالت؟

خدایا ببخشیدا

 

ولی دیگه  ما فقط تو رو داریم و فقط و فقط امیدمون به تو خدا جون تر خدا تو دیگه ما رو نپیچون

 

خدا خیلی غصه رفت تو دلم بعد از  دیدن اون بنده ناشکر

واقعا موندم تو حکمتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطی
28 اردیبهشت 91 14:49
سلام رها جون.خوبی؟؟
چه خوب مینویسی.من از نی نی سایت اومدم.
من لینکت کردم.تو هم لینکم کن. تا گمت نکنم.
حداقل یه وجه مشترک داریم: هردومون هم منتظریم[h
سلام عزیزم مرسی
نظر لطفت
چشم حتما لینکت میکنم
مامان مریم
1 خرداد 91 13:17
سلام رها جون ...منم منتظرم ...یه انتظار 10 ساله ووامیدوارم به زودی این این انتظار برای همه مون سر بیاد


سلام مریم جونم خیلی ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر
انتظارت به پایان برسه گلم
اگه قابل باشم برات دعا میکنم
بووووووووووس
یاس سپید
2 خرداد 91 22:27
راست میگی رها جونم....گریم میگیره وقتی این تاپیک ها را میخونم که بچه میخوان و خدا بهشون نمیده و اما برعکس کسانی که میخوان خدا نمیده..خدا شکرت




عزیزم نا امید نباش انشالله به زودی زود خدا جون به شما هم یه نی نی ناز میده
پروین
4 خرداد 91 14:50
سلام من تو نی نی سایت بودم که من اسم تو برای دوستی زدم و یکدفعه وبلاگتو دیدم خیلی زیبا بود اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن راستی منو به عنوان دوست اگه دوست داشتی تو نی نی سایت قبول کن قربانت . راستی برای منم دعا کنید


مرسی عزیزم
از این که منو به دوستی خودت انتخاب کردی
چشم حتما به وبلاگت سر میزنم

محتاجم به دعا اگه قابل باشم براتون دعا میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد