مادرانه

شب ارزوها

1391/3/4 20:17
384 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ناراحت شدم  خودت از دلم خبر داری 

فقط اینو میدونم که   واسه هر چیزی که میخوای بهم بدی باید صبر کنم صبرر چقدر صبر


امشب شب ارزوهاست

امیدوارم این بار دیگه ارزوهام رو براورده کنی 

یعنی واقعا براورده میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میگن که ........

شایدم ایمانم بهت کم  میدونی چرا کم چون هیچ وقت کاری نکردی که باور کنم

خودت کمکم کن تا باورت کنم تا بهم سخت نگذره تا اگه وسط راه کم اوردم حداقل یه

نوازش کوچولو از قبل از تو حس کرده باشم یاد اون نوازش بیفتم

 دل نوشت:((امیدوارم سال دیگه این موقع به همه ارزوهام رسیده باشم))

از همه دوستان 

التماس دعا دارم 


**شب ارزوها شبی که اسمانش پر از برق ستاره گان است.**

**در ان شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنه اسمان خواهد نشست.**

**بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام امین بگوییم** 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارام
4 خرداد 91 23:56
سلام رها جونم الهی امسال به همه ارزوهات برسی همینجا تو وبلاگت از همشون به ترتیب براورده شدنشون بنویسی راستی واقعا دلنشین نوشتی


مرسی عزیز دلم که انقدر مهربونی
انشالله تو هم سال دیگه این موقع به همه ارزوهات رسیدی بوووووووووووووس
یاس سپید
6 خرداد 91 23:59
رها جونم ان شالله عزیزم به همه آرزوهات تا قبل از عید 92 برسی


مرسی عزیز جونم همینطور شما گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد