مادرانه

عروسکم و بده خدا جون

1391/3/25 23:47
461 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا خیلی دلم میخوادت خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی(نی نی من)

 

طوری که تحملش برام سخت میشه تحمل انتظارش انگاری قلبم میگیره

 

خدا جون یعنی میشه به حرفای منم گوش بدی منم به ارزوم برسونی

 

منو  از این تنهایی دربیاری و به زندگیم هدف و رنگ و بوی تازه ببخشی

 

ای خدا من فقط به خودت گفتمااااااااا ببین منو

 

خسته نشدی انقد اومدم پیشت غر زدم خوب جواب منم بده دیگه

 

خیلی دلم میخوادش خیلی خدا جون

 

این همه عروسک داری میدی به این  همه از دخترکات

 

خوب عروسک منم بده دیگه خسته شدم اخه از تنهایو از این که یه عروسک ندارم باهاش بازی کنم

 

اخه منم عروسکموووووووووووووو میخوام خداااااااااااااااااااا

 

دیگه با چه زبونی بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب (مامان امیر عباس)
26 خرداد 91 0:23
سلام گلم انشالله میشه من خودم 1 سال طول کشید تا باردار بشم 87 عروسی کردم از اردیبهشت 89 دلم می خواست اما دی ماه باردار شدم خدا بزرگه نظر امام حسن مجتبی کن به خودش قسم حاجت میده انشالله به حق صاحب ای ماه نتیجه میگیری بعد میای تو همین وب خبرشو میدی استرس بدترین چیزه

مرسی عزیز دلم
انشالله با دعای شما دوستان
دل شیدای مه
26 خرداد 91 17:23
سلام عزیزم امروز اتفاقی وبلاگت رو دیدم یاد خودم افتادم ،من هم 4 ساله ازدواج کردم و از همون سال اول منتظر فرشته ی کوچولو از طرف خدا هستم ،و هنوز هم در انتظار اینم که خدا وند سعادت مادر بودن رو نصیب من بکنه ،خداوند رحمن و رحیمه پس غصه نخوری ها انشاالله به زودی خبر مادر شدنت رو توی وبلاگت ببینم عزیزم ،خداوندا به رهای مهربون فرزندی سالم وصالح عنایت بفرما که تو بهترین وارثانی ،الهی آمین


مرسی عزیزم از دعای قشنگت
امیدوارم شما هم به زودی مادر بشی

جت رو.............هدیه خلاقیت
7 تیر 91 18:22
دوستان عزیز سلام شرکت پایور تجارت به مناسبت آغاز تعطیلات تابستانی وشروع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان پکیج های استثنایی از هواپیماهای خود را شامل بسته هایی با 20 درصد تخفیف ارائه کرده است. برای خرید آنلاین میتوانید به سایت جت رو مراجعه فرمایید. http://www.iranjetro.ir/ جت رو..............هدیه خلاقیت
یاس سپید
9 تیر 91 1:28
رها گلم...الان فهمیدم باردار شدی...خیلی خوشحال شدم عزیززززززم

مرسی گلم انشالله قسمت خودت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد