مادرانه

خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت

1391/4/10 10:14
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت 

خدایا شکرت

خدیا شکرت

یه دفعه از خواب پریدم اره داشتم خواب میدیم که بی بی چکم مثبت شده و من هی

دارم مییگم خدایا شکرت یه دفعه تلفن زنگ میزنه و من میپرم از خواب پا میشم با کمال

نا امیدی میرم بی بی چک و میزارم واااااااااااااااااااای

خدای من مثبت شد خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خوابم به واقعیت تبدیل شد 

وای خدا این لحظه رو چند لحظه زودتر بهم نشون دادی هم تو خواب هم تو بیداری

اصلا باورم نمیشه

اصلا باورم نمیشه میزنم زیر گریه  تمام بدنم میلرزید

زنگ میزنم به سارا اخه گفته بود اولین نفر باید به من بگی

هی بوق هی بوق سارا بر نمیداره ( اخه اون از من خوابالوتره) میره رو پیغام گیر

سارااااااااااااااااااا پاشوووووووووووووو یه خبر برات دارم تا اینو گفتم سارا از جاش پرید

 

الوووووووووووووووووووووو رهاااااااااااااااا 

ساراااااااااااااااا

بی بی چکم مثبت شده

وااااااااااااااااااااای رها دیدی گفتم این ماه تو مامان میشی 

سارا یعنی درسته

اره عزیزم چرا نباشه

نکنه اشتباه شده باشه

نه امکان نداره

وااااااااااااااااااای سارا باورم نمیشه تمام بدنم میلرزید تپش قلب داشتم نگراااااااااااااااااان بودم شدید

بعدش  رضا زنگ زد و به اونم گفتم که بی بی چک مثبت شده گفت نهههههههههههههههه

دروغ میگی گفتم اره بابا شدی رفتتتتتت ههههههههههههههه

 

خلاصه رفتم از مایشگاه  گفت بعد از ظهر اماده میشه به رضا گفتم جواب و بگیره دل تو دلم نبود

اومد گفت پس الکی از صب دلمون خوش کردیم  گفتم چی منفی گفت نه شوخی کردم گفت مثبت یعنی  بارداری

وخلاصه اینکه خدایااااااااااااااااااااااااااااا بازم شکرت

خدایا ممنونم که حرفامو گوش کردی خدایا مرسی که عروسکم و بهم دادی

خدایا خیلی مهربونی خدایا مارو تنها نزار و مواظبمون باش

و در اخر خدایا دل همه منتظرا رو شاد کن

و زود زود عروسکهای  دوستام رو هم بهشون بده

خدایا دوستتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آنا
11 تیر 91 20:29
یه عالمه لباس خوشگل و ارزووووووووووووووون اوردم برا نی نی گلتون . دیدنش ضرر نداره http://foroshlebastork.blogfa.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد