مادرانه

خدایا دووووووووووووووست دارم

1391/4/11 17:44
349 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا دوست دارم

خدایا دوست دارم

خدایا دوســـــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااا دوست دارم

خدایاااااااااااااااا

دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررم

خدایا دوست دارم

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدااااااااااا یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوســــــــــــــــــــــــــت داررررررررم

فقط همین

خدا جون دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسلی(ساینا)
15 تیر 91 11:46
سلام رهاجون
خیلی خوشحال شدم از اینکه بالاخره نینی اومد تو دلت خیلی خیلی....
حالا که بارداری بین دعاهات یاد منم باش
تو و نی نی را میبوسم


عزیزم خیلی ممنون
به خدا همیشه به یادتم امیدوارم که به همه ارزوهات برسی و زندگی سرشار از شادی داشته باشی
خیلی خوشحالم کردی که وبم سر زدی بوووووووووووس از طرف منو نی نی
ناديا
22 تیر 91 11:09
سلام رها جون كجايي دلم برات تنگ شده نگرانتم بيا تاپيك من كلوپ نميام بيا تاپيك هميشگيمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد