مادرانه

رفتی پیش خدا اونجا جات امن تر

1391/4/26 13:15
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود تنهام گذاشتی چه زود ازم خسته شدی

عزیزکم قسمت این بود دلم برات میسوزه با این که دیگه نیستی از همون اول

که اومدی پیشم هی پشت سر هم ناراحتی پیش اومد شاید دل تو خیلی

نازک بود طاقت این همه ناراحتی رو نداشتی که نموندی .........

خدا جون یعنی من لایق این نبودم که عروسکم رو به این زوی ازم گرفتی؟؟

خدایا خودت دادی خودتم پس گرفتی هیچ گله و شکایتی نیست 

شکرت راضیم به رضای تو

اما...

دلم داغون چون ذهن کوچیک من گنجایش حکمتهای تو رو نداره

فقط ازت میخوام به زودی زود  دوباره دلم و شاد کنی

دیگه حرفم نمیاد.................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

تالین22
26 تیر 91 13:34
عزیزم خدا وقتی غم رو میده صبرم میده.امیدوار باش به رحمت خدا.ایشالا بهمین زودی با خبرای خوب دوباره برمیگردی نی نی سایت
ارام
26 تیر 91 13:43
من فقط میدونم خدا خیلیییییییییییییییییی دوست داره و جوری دلتو شاد کنه که جبران همه چی برات بشه بهت قول میدممممممممممممممم
یاس سپید
26 تیر 91 14:57
رهای گلم واقعا خواست خدا بوده عزیزم.... ان شالله دفعه دیگه خدا سالم و صالحشو بهت میده عزیزم...
لیلا
26 تیر 91 15:11
سلام عزیزم رها جونم . با تمام وجودم درکت میکنم . خیلی سخته . من کشیدم این روزای تو رو . انگار همه اتفاقا منتظر نینی ما هستن که یهو اتفاق بیفتن و اومدم بگم خدا خیلی بزرگه . من 9 ماه پیش اینطور شدم و الان یه نینی جدید دارم . خدا رو شکر سالمه . خواست اون هست و ما هم تسلیم . شکر خدا . اومدم بهت بگم درکت میکنم و تنها نیستی بلکه غمت کمتر بشه . مواظب خودت باش و خوب خودت رو تقویت کن برای 3 ماه دیگه . محکم باش و توکل کن به خدا . امیدوارم حالت خوب خوب باشه عزیزم . بوووووس. سوالی داشتی هستم
منتظر
26 تیر 91 17:47
گلم صبر داشته باش... صبر از ته دلم برات دعا میکنم
مامان حسین
1 مرداد 91 1:58
توکلت به خدا عزیزم
مامان عسل
4 مرداد 91 22:07
مینا
9 مرداد 91 0:49
امیدوارم که به زودی به ارزوت برسی ابجی جون
هیچ وقت نا امید نشو حتی در بدترین شرایط
از طرف می می


مرسی ابجی کوچولو
می می جون
ساینا
9 مرداد 91 8:31
خیلی ناراحت شدم رهاجون آرزو می کنم زود زود به آرزوی قشنگت برسی و اینجا دوباره از نی نیت بگی
فاطی
10 مرداد 91 22:06
عزیزم ناراحت نشو حتما یه حکمتی بوده. ایشالله این دفه دوقلو میده بهت تا عوض اینم در بیاد
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:31
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


مرسی عزیزم
لیلا
31 مرداد 91 20:33
سلام رها جونم . 0خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اومدم بگم یادته بهت انرژی دادم و گفتم ناراحت نباش . حالا اومدم بگم نینی منم 2 هفته پیش تنهام گذاشت . سرنوشت ماست و شکر خداااااااااا . هنوزم مثبته و هر وقت بشه ما هم مامان میشیم فقط باید خدا بخواد . الهی آمین .


اخی عزیزم خیلی خیلی ناراحت شدم گلم انشالله به زودی زود دوباره باردار بشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد