مادرانه

یک تصمیم جدید

1391/6/19 22:44
283 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخندسلام من اومدم با یه تصمیم جدید 

دیگه قرار نیست از انتظار حرف بزنم که کی میای و هی انرژی منفی بدم نی نی خانم 

دیگه از غم و ناراحتی و گله و شکایت هم خبری نیست

 

حالا اگه یه وقتی دلم گرفت یه کوچولو درد و دل کردم   اون حسابش سواستااااااااااااااااااااااااا

نگی این مامان خانم  باز دوباره داره غر میزنه هاااااااااااا  نخیر بدون که دلم برات تنگ شده

راستی خونمون هم کم کم دیگه داره حاظر میشه گفتن یک ماه و نیم دیگه اگه واقعا حرفشون درست باشه

اخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

دارم به ارزو میرسم بلاخره استقلال بلاخره خونه خودمون وای خدا چه حالی میده از خود راضی

که دیگه کسی نباشه هی ازت گله و شکایت کنه و هی بگه چرا چپ رفتی چرا راست رفتیمنتظر

 

شمارش معکوس شروع میشه برای رفتن به خونه جدیدمژه

ودرآخر:

خدایا خودت همه چی رو ختم به خیر کنقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد