مادرانه

دلتنگم

1391/7/20 15:31
289 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلتنگشم

دلم اغوشش رو میخواد..........

بی تابم

 

مثل گنجشکی که زیر برفا مونده

همه دلتنگیم پیش تو جا مونده

یه نفر اینجاس که تو رو دوس داره هنوز

که تو چهار فصل دلش برف میباره هنوز

یه نفر منتظر تو بهارش باشی

تا کنارت باشه 

تا کنارش باشی

یخ زدن دستای من زل زدم به ردپات

دستامو (ها) میکنم کو ه و جا به خندهات

 شاخه هام خشکیدن

ریشه هام از دردن

شونه هام میلرزن

استخونام سردن

یه نفر اینجاس که تو رو دوس داره هنوز که تو چهار فصل دلش برف میباره هنوز

رد چشمامو نگاه کن

دستامو بگیر تو دستات

یخ دستام و واکن

عزیزم خودت میدونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نازی
24 مهر 91 12:40
دلم گرفت ازین مطلب... وبلاگت رو توی نینی سایت پیدا کردم اینم وبلاگ منه www.mamannazi-babareza.blogfa.comمنم نینی ندارم اما میخوام داشته باشم... برات دعا میکنم


اخی عزیزم
اشالله به زودی صاحب یه ی نی سالم و صالح میشی

مرسی از دعات عزیزم
فاطی
29 مهر 91 15:46
سلااااااااااااااااااام.رها جون.
خوبی؟؟
ممنون که ادرس دقیق گذاشتی برام
رها جون درست حدس زدی من توی نی نی سایت عضو هستم.با نام کاربری " هیلا جون" ولی نام کاربری شما یادم نمیاد.
حتم دارم که از طریق نی نی سایت اشنا شدیم


سلام عزیزم تو نی نی سایت اسمم همون رهـ*ا و نی نی
مرسی که به وبم سر زدی
فاطی
1 آبان 91 11:43
سلام رها جان.خوبی؟ اپم اگه خواستی بیا
لیلا
6 آبان 91 12:45
رهاااااا دلم گرفت . منم دلم تنگه نینیام شده . تو رو نمیدونم . الهی شکرررررررررر . امیدوارم به زودی وبلاگامون رنگ و بوی خوشی بگیرههههههه


لیلاااااااااااااا جون انشالله به زودی دوباره شادی به وبموون بر گرده

من از ماه دیگه میرم تو اقدام دعا کن برام دوست مهربونم

دلم که واسه نینیم خیلی تنگیده اما راضیم به رضای خدا
و این دلتنگی واسه شوشو بود که باهاش قهریده بودم ههههههههه
لیلا
7 آبان 91 23:15
ای دختر بد !!!! آخه تو این شرایط دیگه قهر با شوشو چی بود . الهی که همیشه خوش و خوشبخت باشید و صاحب هر چندتا نینی که میخواید .
ای جااااااااااانم با هم هستیم رها جووونم . امیدوارم هر دومون زودی باردار بشیم . الهی آمین . منم از ماه دیگه اقدام میکنم . بوووووووووووس مطمئن باش که ما مامانیم


مرسی لیلای مهربونم حتما حتما حتما من که خیلی امیدوارم
راستی اسم اجی منم لیلا تو هم میشی یه اجی دیگه
راستی لیلا جون چند سالته
تو نینی سایت کدوم قسمت میری بیشتر اسمت اونجا چیه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد