مادرانه

انتظار تلخ

1390/4/7 3:51
393 بازدید
اشتراک گذاری

من امشب خیلی دلم گرفته نی نی جون اخه میدونی از وقتی که  زد به سرم که بیای  تو این دنیا پیش ما تا  ما رو از تنهایی در بیاری دیگه اروم وقرار ندارم روزها لحظه ها مدام تو فکرمی.همش هی باخودم میگم بی خیال اما نمیشه همش میترسم که نکنه یه وقت نیای این فکر دیوونم میکنه   .نمیدونم امشب چم شده  کلی گریه کردم  احساس میکنم  همه روزهام داره به شمارش  این که کی میای میگذره  خیلی این انتظار سخته نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار

فروردین ......... پر از امیدبودم اما وقتی نشد خیلی ناراحت شدم

اردیبهشت.......باز هم خیال اما وقتی نشد به خودم دلداری دادم

خرداد............باورم بودی که میای اما وقتی نشد تو باورم نگنجید که چرا نیومدی؟؟؟

تابستان

تیر................از خدا خواستم که تو رو این ماه بهم به عنوان کادوی تولد بده  اما نمیدونم چرا یه حس نا امیدی دارم که میگم فکر نکنم این ماه هم بیای نمیدونم یعنی خدا به حرفم گوش میده  یا هنوز وقتش نشده.؟؟؟؟


 

 نی نی جون  از خدا بخواه که تو رو زودتر بزاره تو دلم 

گذر زمان فصلها ماهها هفته ها روزها  دقیقه ها و ثانیه ها پر از امید ونا امیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هانیه سادات
7 تیر 90 10:54
سلام عزیزم. انشاالله به زودی خدا دلتو شاد کنه و یه نی نی کوچولو بذاره تو دامنت.


سلام مرسی عزیزم به خاطر دعای قشنگت*
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 12:02
سلام مامان مهربون.
ان شاءالله که به زودی مسافر کوچولوی شما هم میاد و دل مامان و باباش رو شاد میکنه
مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.


سلام عزیزم ممنون از دعای قشنگت


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد