مادرانه

خدایا شکرت فقط همین دیگه هیچ گله ای ندارم

1391/11/16 22:15
637 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت

به خاطر همه داشته هام و نداشته هام

خدایا شکرت به خاطر سلامتی خودم همسرم و خانواده ام 

خدایا شکرت به خاطر سقف بالای سرم

خدایا شکرت به خاطر غذایی که دارم بخورم

خدایا شکرت به خاطر چشمی که باهاش میبینم و گوشی که میشنوم و پایی که راه میرم و همه

و همه 

 

خدایا من تو پست قبلی شکر خوردم که گفتم من خدا ندارم که صدامو بشنوه و دوسم داشته باشه 

دارم خیلی خوبشم دارم

خدا جون دوستت دارم خدا منو تنها نذار منو به حال خودم وا مگذار 

خدایا من میترسم بی تو تنهام نذار 

خدایا همین که تو رو دارم یعنی همه چی دارم

خدایا هر چی دادی و ندادی هر وقت دادی و ندادی  حتما به صلاحم بوده خدایا ازت سپاس گذارم من بنده حقیرت فقط همینو میتونم بگم 

 

خدایا منو بخش به خاطر همه ناشکریام

خدایا منو میبخشی؟

میدونم که میبخشی اخه تو مهربونترینی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

معصومه
17 بهمن 91 10:57
عزیزم خدا خیلی بخشنده اس..خیلی..مطمئنم خم به ابروش نیاورده..میدونه گاهی این حرفا فقط و فقط از رو احساساته اونم احساساته مادرونه که فعلا به بار ننشسته..اون میدونه و حالت و می فهمه و مطمئن با این حرفات حتما می بخشتت.. منم از این حرفا زیاد میزنم اما پشت بندش بازم برمیگردم طرفشو بازم میدونه اول و آخر اونه و همه چی که دارم ازش دارم.. عزیزم نمیتونم بهت بگم بی تابی نکن چون خودم بدتر از تو عجولم و بی تاب..بی تاب روزی که خدا یه دونه از فرشته هاشو توو دلم بزاره.اما بعنوان کسی که شاید بتونه درکت کنه میگم صبر کن و خودتو بزن به بی خیالی اونوقت شاید نتیجه بده.مگه با اینهمه قیل و قال نتیجه داده تاحالا.بزایه کمم با سکوت ادامه پیدا کنه.. ببخش طولانی شد..حرفایی که برات زدم شامل حال خودمم میشه شدیدا..امیدوار زوده زوده نی نی بیاد توو دلت.

مرسی معصومه عزیزم بابت همدردیت انشالله خودت هم به زودی مامان بشی گلم
این حرفت که گفتی
بزایه کمم با سکوت ادامه پیدا کنه خیلی به دلم نشست

لیلا
19 بهمن 91 19:14
رها گلییییییییییییی سلام . ناراحت نباش خدا بخشنده تر از این حرفاست و میدونه که بندش از روی ناراحتی میگه یا قصد . امیدوارم که روزهای بسیار شادتری در انتظارت باشه . سعی کن ریلکستر باششی . دوستت دارم بوووووووووووووووووس . مواظب خودت باش . الهی که خود خدا دل مهربونت رو شاد کنه


مرسی لیلای عزیزم
تو هم مراقب خودت و نی نی عزیزت باش
مامانیکو
26 بهمن 91 15:01
رها جونم خیلی دلتنگتیم .

بیوفا بیا به ماهم یه سری بزن .

اگه این ماه مامان شدی میخوای تنهایی جشن بگیری ؟؟؟

بیا تا بازم مثل قبلنا دورهم باشیم .

بووووووووووووس واسه رها جونم .

قربونت برم منم دلم برات تنگ
انشالله وقتی میام که مامان شده باشم و هیچکس هیچ حس و فکر بدی در موردم نداشته باشه
فعلا که اوضاعم خراب خراب 17 روز پریم یعنی از روز 15 پری دوباره پری شدم
از خودت چه خبر گلی
کی میری واسه عمل؟
مامانیکو
30 بهمن 91 0:11
بازم سلام رهای خوبم

اصلا دوس ندارم اینجوری باهم بحرفیم
تو کلوپ کجا و اینجا کجاااااااااا
رها بخدا تو که نیستی اصلا دوس ندارم برم تو کلوپمون .همین الان رفتم پستای بچه ها رو خوندم ولی اصلا نمیتونم خودم پست بزارم .بخدا دست خودم نیست .

عزیزم منم ماه گذشته 2 بار پریود شدم .ولی دیگه دکتر نرفتم .راستشو بخوای حوصله عملو تو این ماه ندارم .شاید عملو بزارم واسه بعد از عید .

تا ببینم چیکار میکنم آمارشو بهت میدم عزیزم .

رها جون تو رو خدا کوتاه بیا و به کلوپ خودت یه سری بزن .هر روز میام نیگا میکنم میگم الانه که یه پست از رها ببینم .وقتی که میبینم نیستی خیلی دلم میگیره آخه تو مدیر کلوپمونی خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

دوست دارم رهااااااا بازم میام بهت سر میزنم


سلام نیکو جونم عزیزم انشالله به موقعش
امیدوارم هر چی خیره برات پیش بیاد
مامان نفس
30 بهمن 91 6:41
عزیزمممممم میدونم که راه این انتظار سخت یوقتایی آدم کم میاره/ خودم کم آورده بودم حسابی
بنظرم وحشتناکترین نوع از انتظاره چون هزارجور فکر بد به سر آدم میزنه که نکنه من دیگه نتونم ال بشمو بل بشم.....
اما مطمئنم انتظار تو هم دیگه آخراشه حالا میبینی


مرسی عزیزم
برام دعا کن
مامانیکو
1 اسفند 91 2:32
بازم سلام رهای خوبم
من این روزا حسابی درگیر خونه تکونیم

رها جونم یکم به وبلاگت رونق بده ههههههه آخه اینقد که من ذوق اومدن اینجا رو دارم ذوق کلوپ رو ندارم .

بخاطر منم که شده مطالب جدیدتر بزار و البته کمی شادتر .

تو که میدونی منم مثل تو دلم گرفته .هر چند که عاشق مطالب و آهنگ اینجام .ولی احساس میکنم یخورده زیادی دلگیره .آخه زود اشک منو در میاره . مثل همین الان .....هههههه

رهاااااا دوست دارم خیلی زیااااااااااااااااااد

به افتخار اجی نیکووووووووو
مطلب جدید میزارم
قربونت مهربووونم

مامانیکو
1 اسفند 91 2:34
رها جونم مامان شدن تو یه آرزوی خوشگل شده واسه من .امیدوارم خدا تو این سال جدید دل هر دومون رو شاد کنه البته اول توووووووووو چون دوس دارم دوباره رهای شاد و شنگولمو ببینم .آمییییییین[h

انشالله اول اجی نیکوم مامان میشه
میدونی یکی از ارزوهای منم مامان شدن تو گلم انشالله این انتظار هر چه زودتر تموم بشه
.............mm
3 اسفند 91 21:20
سلام به وبلاگم دعوتی


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد