مادرانه

اخ جون برفـــــــــــــــــــــــــــ

1391/12/17 10:31
235 بازدید
اشتراک گذاری

 

صبحی با سر و صدای همسری بیدار شدم

تازه یه کوچولو چشامو وا کرده بودم که همسری تا دید بیدارم  اومد پیشم گفت برف اومده هاااااااااااااااااا

گفتم نه

گفت به خدا

گفتم دروووووووووووووووووغ نگو

پاشد رفت پنجره رو باز کرد دیدم بلههههههههههههههههه چقد برف 

یه دفعه از زیر پتو پریدم بیرون وای چقد برف اومده بود خیلی قشنگ بود

خیلی حس خوبیه که تو زمستونا شب میخوابی یه دفعه صب پا میشی میبینی کلی برف اومده شوق و ذوق برف بازی واای

یادم همیشه بچه که بودیم صب روزهای برفی مامانم برای اینکه ما زود پاشیم میگفت بچه ها پاشید برف اومده وای چه ذوقی میکردیم از دیدن برف و مث فشنگ از جامون میپریدیم 

دقیقا امروز هم من مثل بچگیام ذوق کردم

خلاصه اینکه امثال زمستون هم یه خودی از خود نشون داد یعنی که منم هستم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانیکو
26 اسفند 91 0:10
سلام رهای خوبم ...ایشالا که روزای پایانی سال 91 رو بخوبی سپری کنی عزیزم .

قبل از هر چیز از خدا میخوام سال جدید سالی پر از احساسهای خوب باشه واست . واینکه اگه خدا میخواد تو این سال بهت نی نی بده هر چه زودتر هدیه اش رو بهت تقدیم کنه .

در ضمن خدای مهربون در طی یک سال هدایای خیلی خیلی زیاد و قشنگی بهمون میده که ما باید بتونیم اونا رو ببینیم .خدا جوووون دوست داریم .

خووووووووووووووب بگذریم

این روزا حال خودت چطوره؟؟؟
واسه عید چه کارا کردی؟

میبینم که حال کلوبت خیلی روبراه نیست.
منم این روزا درگیر بیماری مامانمم .طفلی خیلی اذیته .تا اونجایی که وقت داشته باشم میام به کلوب سر میزنم .ولی بیشتر وقتا کسی نیست

گلم خیلی دوس داشتم یه متن قشنگ واست بزارم ولی الان هیچی به ذهنم نمیرسه .ههههه

بووووووووووووووووووس واسه رهای خوبم .

نیکو جون بسته بابا انقد عیب گذاشتی رو کلوپم
ببین من حسی کار میکنم هر وقت حسش بیاد مینویسم گلممممممممم
هههههههههههههههههه اخه دل نوشته زوری بدرد نمیخوره
انشالله حال مامانت هر چه زودتر خوب بشه
و خدا جون هم دلمون رو تو این سال جدید شاد کنه
مرسی دوستم که نظر گذاشتی برام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد