مادرانه

آهای خداجون...

1391/12/27 20:18
217 بازدید
اشتراک گذاری

آهای خدا جون منتظر خبرهای خوبت تو سال جدید هستماااااااااااااااااااااااچشمک

اینکه تو اردیبهشت یا شایدم همین فروردین بفهمم یه نی نی خوشگل و سالم تو دلم و خبر بی بی مثبتو به دوستام بدماز خود راضی

اینکه دوستایی که چند سال منتظرن  با خبرهای خوب بیان و بگن مامان شدننیشخند

خدا جون تر خدا امسال عیدی ما رو سفارشی و ویژه بدهابله

دیدی سکوتم و شکستم من بنده حقیر تو نمیتونم در برابر تو سکوت کنم 

من به تو نیاز دارم خودت میدونی  ای محبوب منناراحت

 

خلاصه نوشت 2 سال انتظار دل شکسته

کارهای درمانی که تا به حال تو این دوسال انجام دادیم 

بعد 1 سال اقدام تازه فهمیدیم که همسری  مشکل داره خلاصه اینکه شروع کردیم به درمان درمان دارویی جواب نداد 

پارسال بهمن ماه من رفتم واسه عکس رنگی وای که چقد بد بود  بعد از اون  فروردین 91همسری  عمل

کرد و سه ماه بعد  که شد خرداد ماه شما اومدی تو دلم  اما زیاد پیشم نموندی و رفتی پیش خدا ناراحتدل شکسته

تا اینجا شد 13 ماه انتظار 

بعد از سقط توی  5 هفتگی  و حال روحی و جسمی نامساعد و کلی استرس واسه دلیل سقط که چرا

اینجوری شد باز دوباره استرس واسه جواب ازمایشا که خدا کنه مشکلی نباشه 

و اخرم معلوم شد که نطفه ضعیف بوده 

ویا شایدم حکمت خدا این بود 

 به دستور دکی 5 ماه جلوگیری و دوباره

درمان دارویی همسری که خوب هم جواب داد و جواب ازمایشش عالی بود 

بعد از اون یه دوره سه ماه دارو بهم داد که بهم نساخت کلا بهم ریختم و خلاصه اقای دکتر گیر داد که الا

و بلا برو عکس رنگی گفتم با با جان اخه من پارسال رفتم واسه چی دو باره برم گوشش بدهکار نبود

خلاصه بعد 1 ماه  امروز دل و زدم به دریا و رفتم و اون عذاب و تحمل کردم و خدا روشکر باز هم مثل پارسال مشکلی نبود 

خلاصه همه اینا رو دارم اینجا مینویسم  یعنی دارم چالشون میکنم

یعنی همه غم ها غصه ها دردها هزینه های گزاف از همه بدتر چشم انتظاری   که سال 91 با خودش ببره 

ودیگه هیچ درمانی رو تجربه نکنم و خدا جون تو سال جدید یکی از فرشته هاشو بهم عیدی بده 

واز خدا میخوام که نتیجه این همه عذاب و زحمتو به من و همسرم یه نی نی سالم و صالح بده 

خدایا دل همه چشم انتظارارو تو سال جدید شاد کن امینننننننننننننننننن

 

پیشاپیش عیدتون مبارک قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
27 اسفند 91 23:45
سلام عزیزم ...
انشالله خدا به حق خوباش امسال یه عیدی تپل مپل ناز و سالم بهت میده



مرسی عزیز دلم بوووووووووووووس
مامانیکو
28 اسفند 91 3:25
سلام جیگر طلا

پیشاپیش عید تو هم مبارک باشه عزیزمممممممم



ههههههههههههههههههههههههههههههههه

مرسی نیکو جون
هههههههههههههههههههههههههه
معصومه
28 اسفند 91 11:07
خدا یا زمان در گذر است
و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول
و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر
پس برایت ارزومندم که زندگیت به بهترینها تغییر کند. . . .
عید پیشاپیش مبارک عجیجممممم
ان شاالله امسال به آرزوت میرسی عزیز

مرسی معصومه گلمممممممممممممم
لیلا
28 اسفند 91 18:43
عزییییز دلم الهی آمین . امیدوارم که به سلامتی باشه و دل خوش برات . مطمئنا سال جدید مامان یه دسته گل میشی . بووووووووووووس

عید تو هم پیشاپیش مبارک باشه .


مرسی لیلای عزیزم انشالله خودت هم به زودی زود مامان میشی و این بار به سلامتی میگیری بغلت
مامانیکو
30 اسفند 91 4:17
سلام رهای خوبممممممممممممممممممممممم

پیشاپیش سال نو مبارک

عزیزم شاید آخرین مطلب سال 91 باشه که واست میزارم .

رها جون بابت همه چیز ازت ممنونم .
از کلوب خوبی که واسه ما گذاشتی گرفته تا وبلاگ قشنگت
گلم اگه خوبی بدی از من دیدی منو حلال کن
حتما موقع تحویل سال واست دعا میکنم .
تو هم منو فراموش نکن .

رها از خدا میخوام ایشالا امسال بچه بغل باشی عزیزم .تازه ازش میخوام دوقلو بهت بده که تلافیه این روزا بشهههههههه هههههههههههههههههه

مزاحمت نمیشم عیدت مبارکککککککککککککککک

مرسی مرسی از دعاهای قشنگت نیکو جون ولی دوقلو سخته هااااااااااااااااا هههههههههه
انشالله که تو هم تو این سال جدید مامان میشی به لطف خدا امیدوارم
عید شما هم مبارک
آرام*
30 اسفند 91 11:30
سلام دوست مهربونم ان شالله که خدا همه ارزوهای دل مهربونتو براورده میکنه من که امیدوارم امسال سیسمونی خوشگل نی نی تو تو خونه نو بچینی ان شالله صورتی من


مرسی ارام عزیزم
انشالله امسال سال خوبی براتون باشه و خدا مهر نی نی رو تو دل شوشوت بندازه و شما هم صاحب فرزندی سالم و صالح بشین
دوران بارداریمون رو با هم میگذرونیم انشالله تفاهممممم
مامانیکو
3 فروردین 92 1:22
سلام رهاااااااااااااااااااااااااااااا
آهنگ وبلاگت کووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟


نمیدونم مگه نیست
برم ببینم چه خبره
آرزو
5 فروردین 92 15:39
آرزوی بهترینارو واست دارم دوست خوبم
مطمعنم تو سال جدید نینی خوشگلت میاد تو دل مهربونت


مرسی گلکم از این دعای قشنگت
خدا باران و برات حفظ کنه
مامانیکو
6 فروردین 92 22:40
سلام عزیزم
امیدوارم روزای خوشی رو سپری کنی

رها جونم آهنگ وبلاگت اصلا واسه من پخش نمیشه ...نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟از بس که گفتم دوسش دارم ههههههههه

لطفا پیگیری کنید{اخطاااااااااااااار}


نمیدونم نیکو جون اینور که مشکل نداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد