مادرانه

معجزه

1392/1/24 21:27
262 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربانم میدانی که چشم براه معجزه زندگی ام هستم ؟

خداوندگار من 

با تو حرف زدن چه ارامشی به من میدهد

و چقدر من خوشبختم که تو را دارم 

خدایا 

میدانم که خوب میدانی ژرفای نیازم را 

و عمق انتظارم را 

مهربان من من که همیشه  تنها تو را صدا زده ام و تنها همه چیز را  همیشه از تو خواسته ام 

تو را به خود خدائیت قسم 

اجابتم کن 

من معجزه زندگیم را  تنها از قدرت بی کرانت و از دریای رحمتت میخواهم 

من مطمئن هستم  که تو ای خدای مهربانم  ارامش و عشق و خوشبختی و لحظات ناب زندگی را با

معجزه ای به زیبایی مهربانی ات به من هدیه میدهی و قلبم را تا همیشه سرشار از خوشحالی و شور میکنی

یا الهی و ربی من لی غیرک 

خدای من 

من خود و زندگیم را در انتظار تحقق معجزه ی ناب زندگی ام  به تو و دستان سرشار ار قدرت و رحمتت میسپارم 

من یقیین دارم به رحمتت خدای مهربان 

من ایمان دارم به قدرت و مهربانی و لطف و کرمت 

پی نوشت :خداوندا تو راقسم به بی بی فاطمه

و گهواره علی اصغرت  که امروز بر سر گرفتم  حاجتم رو اجابت کن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
25 فروردین 92 21:34
الهییییییییییییییییییی عزیزم آرزو دارم خدا به زودی حاجتت رو به بهترین شکل ممکن بده و تاج مادری بر سرت بگذاره گلم . توکل به خدا . منتظر خبر خوشت هستم عزیزم


مرسی لیلای مهربونم ممنون از دعای قشنگت
مامانیکو
26 فروردین 92 0:12
سلام رهای عزیزم

من این روزا اصلا حالم خوب نیست .امیدوارم که تو خوب باشی گلم .

از خدا میخوام به حق این دل شکستم هر چه زودتر حاجتت رو برآورده کنه .


نیکوی عزیزم قربون دل شکستت برم من امیدوارم همین روزا خدا دلتو با یه نی نی ناز شاد کنه
عزیزم من و تو غم خودت شریک بدون
آرزو
1 اردیبهشت 92 18:54
و من تردید داشتم که با نبودنت آرام می شوم یا با بودنت خوشبخت؟
و حتی شک داشتم که آرامش را می خواهم یا خوشبختی را!
و هنوز دست و پا میزنند
ذهن خسته ام…
قلب درمانده ام…
چشمان بهت زده ام…
حرف هایم این روزها سر و ته ندارد!!

ممنون ارزوی گلم بابت ای شعر قشنگت
مامانیکو
1 اردیبهشت 92 21:24
سلاااااااااااااااااااااااام
وااااااااااااااااااااای چه خوشگل شده اینجا
مبارک باشه عزیزمممممممممممممممم


رها جونم من هنوز صدای آهنگ وبلاگتو ندارمااااااااااا

به جون خودم چشمش کردم .آخه من عاشق این آهنگ بودم .

مرسی ماما نیکوی عزیززززززززززم انشالله این قالب واسمون بیفته نی نی خوشش بیاد و بیاد پیشمون ههههههههه
در مورد اهنگ هم بزار از بچه های دیگه هم بپرسم ببینم واسه اونها هم مشکل داره اگه نداشته باشه مشکل از نت تووو

ارام*
7 اردیبهشت 92 23:04
خدا جونم رها مو این شکلیش کن


عزیزممممممممممممم قربونت برم مرسی
انشالله خدا هر چه زودتر خوت رو هم اینشکلی کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد