مادرانه

موزه طلا

1392/2/10 19:34
192 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه 10 اردیبهشت سال 1392 

 

با بچه های کلاس زبان و تیچر  گرام   رفتیم موزه طلا

 

 یعنی عالی بودطلاها و جواهراتی اونجا بود

 

مال زمان  هخامنشیها نادر شاه و فتحعلی شاه و قاجار و غیره

 

همشون زیبا بودن طوری که  فقط دوست داشتی ساعتها نگاهشون کنی 

 

تاج فرح دیبا و الماس دریای نور بزرگترین الماس  جهان  کره زمین که همش از طلا

 

و الماس  یاقوت و زمرد  درست شده بود  خیلی زیبا بودن وخیلی چیزای دیگه که خارج از توصیف تشویق

این گردش چند ساعته خیلی بهمون خوش گذشت ولی امان از

 

این پاشنه های کفش من بی عقل که اونار و پوشیدم دمار از پاهام دراوردآخ 

 

 

ولی همه اون خوش گذشتنها   با دوستان و استاد همرو از یادم میبره از خود راضی

 

این بود انشای امروز من ههههههههههنیشخند

 

(بهتون پیشنهاد میکنم حتما برید)

 

 

 

این بحث کلا ربطی به وبلاگمون نداشت  اما بد نیست گاهی یه زنگ تفریحی هم  داشته باشیم چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ارام*
10 اردیبهشت 92 20:42
سلام صورتی خدایش هوسم انداختی برم خیلی خوب توصیف کردی مرسیییییییییییییییییییی


مرسی ارام جان خداییش هم تعریف کردنی حتما برو کلی لذت میبری
SaYa
10 اردیبهشت 92 20:48
salam golam
rooze zan behet tabrik migam va ishala zooodi nini nazi k montazereshi biad too delet


عزیزم روز شما هم مبارک
امیدوارم شما هم به زودی صاحب یه نی نی صالح و سالم بشید
لینکتون کردم با اجازتون
مامانیکو
16 اردیبهشت 92 17:01
سلام گلی

خوش به حالتون کاش منم باهاتون بودم .

این روزا خیلی به تفریح نیاز دارم ولی شرایطشو ندارم .


عزیزم انشالله به زودی شرایطش فراهم میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد