مادرانه

تولد اغاز

1392/4/10 17:35
601 بازدید
اشتراک گذاری

1 سال هم گذشت 1 سال به عمرم اضافه شد 

 

تو این 1 سال چه کردم 

 

ایا بهتر شدم

 

ایا کار خوبی که رضای خدا رو جلب کنه  رو کردم

 

ایا خدا رو بهتر شناختم

 

امروز که از خواب پاشدم 

 

اولین باری بود که خدا روشکر کردم

 

به خاطر یه روزه تازه یه سال جدید که بهم وقت داده که بتونم دوباره زندگی کنم 

 

نمیدونم امروز یه جوریم همش انگار در برابر خدا و خوبی هاو لطف و محبتاش شرمنده ام 

 

و هی اشکام سرازیر میشه 

 

احساس دلتنگی میکنم 

 

امسال با همه سالها برام فرق میکنه  شاید چون خودم مادر شدم 

 

امسال تبریک  تولد مادرم رو یه جور دیگه درک کردم انگار از ته قلبش بود و به ته قلب من نشست 

 

امروز وقتی چشمامو باز کردم اولین تبریکو  همسرم با یه بوسه تقدیمم کرد 

 

 وبعد از اون تلفن زنگ خوردو دوست دوران کودکی

 

و همبازی بهترین روزهام (دختر داییم ) زنگ زد و بهم تبریک گفت کلی سورپرایز شدم 

 

وبعد اون اس ام اس بود که از همه طرف خانواده دوست بانک  می اومد

 

چقدر طرفدار داشتم من هههههه

 

دیشبم که دوستای عزیز دنیای مجازیم دوستای نی نی سایتیم

 

تو کلوپ برام جشن تولد گرفته بودن و امروز هم کلی تبریک از طرف  همشون

 

شب هم که قرار برم خونه مامی تا در کنار هم  مخصوصا عشق کوچولوم یه جشن کوچولو داشته باشیم 

 

دلم برای صمیمیت سیال کودکیم تنگ شده 

نمیدانم کدام روز  در پشت کدام حصار  بلند کودکیم را جا گذاشته ام 

کسی ان طرف حصار نیست کودکی ام را به طرفم پرتاب کند؟

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرتین
10 تیر 92 17:31
سلام خاله جون پسر کوچولوی منم توی جشنواره تابستانه شرکت کرده منتظر رای های مهربونتون هستیم اول ببینید بعد کد293به شماره 20008080200 پیامک کنید
لیلا
10 تیر 92 20:25
واااااااااای رها نمیدونی چقدر خوشحالم که این روزها و این پست ها رو دارم توی وبلاگت میبینم . ارزو دارم شادی هات هزار برابر بشههههههه . تولدت مبااارک نازنین . همیشه خودت و نینیت سلامت . انشالله تولد 120 سالگی نینیت در کنار شما پدر و مادرش

خیلیییییییییییییییی خوشحاااللممممممم


مرسی عزیز دلم انشالله قسمت شما
روزها سر شار از شادی رو براتون ارزو میکنم
سودابه
11 تیر 92 15:10
مامانیکو
18 تیر 92 2:16
سلام رهای خوبم

خیلی دلم واسه وبلاگت تنگ شده بود .
شرمنده که چند وقتی بود نیومدم اینجا .

ولی خدا روشکر همین که وارد وبلاگت شدم یدفعه صدای آهنگ وبتو شنیدم .نمیدونم چی شدااااااااااااااااااااااااااااااااا

الانم دارم با آهنگ وبت اشک میریزم .

ازت خواهش میکنم این آهنگو عوضش نکنی


خووووووووووووووب خدا رو شکر میبینم اینجا رونق گرفته . ایشالا چند ماه دیگه این وبلاگ پر میشه از عکسهای خوشگل نی نیت .

رها تو این ماه عزیز واسه همه بچه های کلوپ دعا کن عزیزم .آخه تو مامان شدی .چندین پله از ما به خدا نزدیکتری .

دوست دارم بوووووووووووووووووووووس


سلام نیکوی عزیزم خوشحالم که اهنگدوباره برات پخش میشه نه عزیزم به خاطر تو هم که شده عوضش نمیکنم
نیکو جان به خدا همیشه دعا گوتونم شما هم منو نی نی رو یادتون نره
انشالله به زودی قسمت خودت
دوست دارم بوس
یاس سپید
20 تیر 92 13:09
خدارا شکر رها جون که اشکت از خوشحالیه و دلتنگیت از مهربونی هات


مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد