مادرانه

سونوی ان تی عشق کوچولوی من

1392/4/22 20:18
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

عشق کوچولوی من فردا صب دوباره وعد دیدارمون

 

و من بی صبرانه منتظرم ببینمت تا بازم کلی قند تو دلم اب شه 

 

در کنار این انتظار خیلی هم استرس دارم

 

همه چیو سپردم به خدا و توکل کردم به خودش


و ازش خواستم که عشق کوچولوم صحیح و سالم باشه

 

خیلی دوس دارم بدونم عشق کوچولوم دخمل یا پسمل 


یعنی فردا معلوم میشه ؟


البته برام فرقی نمیکنه فقط از خدا میخوام سالم باشی 


راستی عشق کوچولو


 این روزها بدنبال یه اسم قشنگ و زیبا که برازندت باشه هستم 


این بابایی هم هی ایراد میگیره از اسمایی که من انتخاب میکنم

 

البته اخرشم حرف حرف خودمه هااااااااا مامانی رو دست کم نگیری


قول میدم یه اسم زیبا و با معنی برات انتخاب کنم که بهش افتخار کنی 


عشق کوچول مامان فک کنم امشب تا صب  خوابم نبره 


دوستای عزیزم التماس دعا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

لیلا
22 تیر 92 22:50
رها جون برو به سلامت ، دست خدا به همراهت . منم منتظرم با خبرای خوش بیای . انشالله همه چیز اوکی هست . به سلامتییییییییی میبوسمت و بسیااااااااار خوشحالم . دعای من بدرقه راهت باشه


لیلای عزیزم مرسی از این همه مهربونی و لطفت انشالله به زودی جبران کنم
خدا روشکر نی نی سالم بود
مامانیکو
22 تیر 92 23:01
بازم سلام

ای جااااااااااااااااااااااااااااااانم فردا جنسیتش معلوم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایشالا هر چی که هست صحیح و سالم و عاقبت بخیر باشه عزیزم .

برات آرزوی موفقیت میکنم رهای خوبممممم

الانم میرم واست 3 بار دعای آیت الکرسی رو میخونم به این نیت که نی نیت سالم سالم باشه . و فردا با خبرای خوب بیای تو کلوپ. آمییییییییییییییییییییییییییییییییین



نیکو جونم یه دنیا ممنون دعای شما دوستای عزیزم بدرقه راهم بود خدا روشکر نی نی سالم
جنسیتشم حدس بزن ههههههههههه
سودابه
23 تیر 92 9:12
خصوصی گلم
سودابه
23 تیر 92 9:16
رها جون کلیک راست رو حذف میکنم تا بتونی سیوش کنی..


مرسی عزیززززززززززززز دلم یه دنیا ممنون
سودابه
24 تیر 92 10:50
رها منتظرم خبرا رو بذاری........................ببینم دخملم داداش دار میشه یا آبجی داار..


سودی جون خبرا رو گذاشتم
باران جونم ابجی دار شده
لیلا
24 تیر 92 21:52
رهاااااااااااا نمیدونم چرا ناخودآگاه اشک شوق ریختمممممممممممم . الهی برات تا 120 سال دیگه بمونه . خدا حفظش کنهههه . در پناه حق و التماس دعاااااا

دوستت دارم گلم . نینیت چی بوده بلااااا ؟؟؟ پسملی ؟؟؟ خیلی خوشحالم واااااست


عزیزم خیلی ممنونم قربون دل نازکت
نی نی من یه نبات خانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد