مادرانه

خدا روشکر

1392/4/25 19:43
701 بازدید
اشتراک گذاری

خدا روشکر این سونوی ان تی هم به خیر گذشت

 

 

و فقط مونده ازمایش غربالگری  که من مطئنم خدای مهربونم دوباره خوشحالم میکنه

 

و عشق کوچولوی مامان و بابا صحیح و سالم

 

حالا براتون بگم از اینکه نی نی ما دخمل ؟

 

یا پسمل ؟

 

عشق کوچولوی من نبات خانم

 

اقای دکتر گفت که احتمالا گل دخمل ولی باید تا هفته 20 صبر کنم

 

نبات خانم ما الان 14 هفته و 1 روزشه 

 

 

خدایا شکرت که تا حالا همه چی خوب بوده

 

خدا جون ازت میخوام از این به بعدش رو هم ختم به خیر کنی 

 

و در اخر 

 

خدا جون ازت میخوام انتظار دوستای منتظرم رو به سر بیاری امین یا رب العالمین

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سودابه
26 تیر 92 10:49
خدارو شکر مبارکه عزیزم ..دخملیه نازت خوش قدم باشه..


مرسی عزیزم
سودابه
26 تیر 92 10:50
خصوصی عزیزم
سودابه
26 تیر 92 10:52
عزیزم من وقتی نی نیم دخملی بود ازم خواستن یه پسر هم بیارم....ممکنه تو هم یه چیزایی بشنوی اما خودتو اذیت نکن خدا مارو دوست داشت که بهمون دختر داده...


بی خیال حرف مردم مردم برای هر لحظت حرف دارن

من خودم عاشق دخترم و خونه بدون دخترو نمیتونم تصور کنم انگار یه محبت کم داره
sommy
26 تیر 92 14:29
سلام رها جونم
وبلاگت خیلی قشگنه، میدونم وقتی دخملت هم بیاد خوشش میاد.
عزیزم تبریک میگم که نینیت سالمه،
نینی منم یه دخمل خوشکله


مرسی عزیز دلم
لطف داری
مبارکت باشه گلم خدا برات حفظش کنه
یاس سپید
27 تیر 92 13:34
وااای عزیزم مبارک باشه...
ان شالله خوشحال میشی دفعه بعد هم...



مرسی گلکم انشالهه خوشحالی تو به زودی
مامانیکو
30 تیر 92 7:11
سلام رهای خوبممممممممممممم

وقتی میام و میبینم اینجا حرفای امیدوار کننده میزنی و خوشحالی منم همونقدر خوشحال میشم واز صمیم قلب واست آرزو میکنم خداوند مهربون به جمع سه نفره شما سلامتی .عزت. و عاقبت بخیری عطا کنه . به حرمت این ماه از خدا میخوام توی تمام مراحل بارداریت رو سفید بیرون بیای . و تو روی شوهرت و خانواده هاتون سربلند باشی عزیزم .

رها جونم تو رو خدا ما رو هم از دعای خیرت بی نصیب نگذار .آخه تو مامان شدی و الان دعاهات بیشتر از قبل برآورده میشن .مرسی گلم

دوستون دارم .هم خودتو و هم نی نیه خوشگلتو

نیکوی مهربونم مرسی از ان همه لطف و مهربونیت
اگر قابل باشم همتون رو دعا میکنم
انشالله خدا به زودی دلتون رو شاد کنه
مائده(ني ني بوس)
3 مرداد 92 20:02
ايشالا به سلامتي اين روزاي شيرين به سلامتي بگذره وني ني خوشگلت زودي بياد بغلت


مرسی عزیزم
یاس سپید
7 مرداد 92 12:56
رها جون بیا و خبر سلامتی پدر شوهرتو بده
انشالله سلامت باشند و سایشون بالای سر همگیتون به حق این شبای عزیز


عزیزم متاسفانه پدر شوهرم به رحمت خدا رفتن
ممنون که بهم سر زدی
انشالله خدا به حق این شبهای عزیز حاجت دلتو بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد