مادرانه

فقط یه هفته تا دیدار

1392/10/10 18:48
770 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من فقط یه هفته مونده چه زود گذشت اصلا باورم نمیشه

 

دیروز که رفتم دکتر خانم دکتر گفت فردا نه پس فردا بیا واسه عمل

 

منو میگی گفتم نهههههههههههتعجب زوده هنوز بزارید همونجا بمونه

 

 دوس ندارم ازت دل بکنم

 

از یه طرفم خودمونیما  یه کم میترسم

 

خلاصه کلی شوکه شدم چون کلی  کار داریم کلی اوضاع قاطی پاتی

 

به بابایی هم که گفتم اونم کلی تعجب کرد و کلی ذوق

 

هی میگفت اگه میبینی که دکی اینطور صلاح دونسته همون پس فردا بریم

 

خلاصه تصمیم بر این شد  واسه اینکه هم شما کامل تر بشی


هم جون بگیری و توپول تر بشی

 

 تا جایی که جا داره بمونی تو شکم مامانی  و 18 دی بریم بیمارستان

 

تا شما قدمهای نازتو به این دنیا بزاری 

 

دیشب بابایی میگفت  کلی دلمو صابون زده بودم که پس فردا نی نی میاد 

 

هههههههه منو میگی کلی ذوق کردم از این شوق بابایی

 

عزیزکم خودتو اماد کن واسه این دنیا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرخنده
11 دی 92 8:04
عزيزم چيزي ديگه نمونده تا روي ماه نيلا را ببينيم تو رو خدا بعد از به دنيا اومدن نيلا زود بيا آپ كن و از سلامتيتون برامون بنويس اصلا نترس مواظب خودتت خيلي خيلي باش مرسی فرخنده عزیزم چشم حتما در اولین فرصت میام دعا کن برامون
مامان مینا
13 دی 92 19:54
ایشالا به سلامتی دخملی به دنیا میاد مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد