مادرانه

داستانهای عشق کوچولوی من

1392/5/29 17:30
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نبات خانم


یا بهتره بگم گردو خانم


(چون علاقه شدیدی به خوردن گردوی تازه پیدا کردم یعنی اگه 100 تا هم بزارن جلوم میخورم )خوشمزه


جونم برات بگه از اندر احوالات خودم و شما


27 مرداد جواب ازمایش غربالگری رو گرفتیم


و اقای دکی به ما مژده داد که شما سالم سالمی خدا روشکر


تا قبل اون خیلی استرس داشتم 


ولی حالا خیالم راحت و همه چیزو سپردم دست خدا 


نبات خانم شما الان 19 هفته و 1 روزت طبق سونو که حساب میکنم


اما طبق محاسبات اقای دکتر الان 6 روز که رفتم تو 5 ماه 


والا من که گیج شدم شما رو نمیدونم


راستی عشق کوچولو میدونستی که جدیدا خیلی شیطون شدی


و هی داری اون تو مثل ماهی سر میخوری و هی وول میخوری


یه هفته پیش بود که اولین تکونهای عمیقتو احساس کردم 


عزیزم خیلی حس خوبی بود تو تمام مدت مننیشخند


نصفه شبی یه شیطونی میکردی که نگو


اخه من اون شب کاپو چینو خورده بودم احتمالا از اثرات همون بود


نبات خانم اسمهای زیادی برات انتخاب  کردم


اما این بابایی که خودش هیچ نظری نداره هی ایراد میگیره موندم به خدا 


راستی یکی از نظریه های بابایی اینکه تا من مطمئن نشممتفکر


دنبال اسم نمیگردم  ایشششش چه بی ذوق قهر


راستی این اقای دکی گفت که فعلا سیسمونی نگیریم


چون تو هفته های اول امکان اشتباه هست 


حالا باید صبر کنم تا هفته 25 تا برم سونوی سه بعدی


تا ببینم ایا واقعا نبات خانمی یا اقای پسمل 


هر چی باشی برای من فرقی نمیکنه


اخه تو عشق کوچولوی منی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سودابه
30 مرداد 92 14:49
عزیزم مواظب خودت باش


مرسی عزیز دلم تو هم همینطور
ارام*
30 مرداد 92 18:20
الهی قوربون خودتو نقلو نباتت برم خدارو شکر


مرسی عزیز دللللللللللللللم الهی قسمت خودت به زودی
شبنم
4 شهریور 92 9:36
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان حسنا
14 شهریور 92 22:50
ادی
15 شهریور 92 22:58
عزیزمممممممممم به سلامتی . پس یه دخمل ناز و خوشگل داری . ایشالله همیشه صحیح و سلامت باشه


مرسی گلم ولی هنوز قطعی نیست
انشالله قسمت خودت به زودی
سودابه
16 شهریور 92 23:33
کجایی رها خانم غیبتت طولانی شد؟؟؟؟؟

سلام سودی جون مرسی که به یادمی دوست مهربونم
کمی در گیر عروسی بودیم
به زودی وبو اپ میکنم
سودابه
25 شهریور 92 17:38
خانم خانما کجاییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟
سودابه
26 شهریور 92 23:42
منتظریم زود بیا


چشم عزیزززززززززم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد