مادرانه

این قسمت همه چی در همه

1392/7/2 13:02
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من 

 

خیلی وقته که برات ننوشتم اخه کمی سرم شلوغ بود (عروسی خاله زهره)

 

عشق کوچولو جدیدا خیلی شیطونک شدیا

 

یه تکونایی میخوری بعضی وقتا خیلی بامزه و من خندم میگیره

 

ولی بعضی وقتا هم کمی دردناک

 

عشق کوچولو داری کم کم مامانو قلمبه میکنی

 

عشق کوچولوی من  نمیدونم چرا نوشتنم نمیاد ببخشید عزیزم 

 

ولی از این نوع نوشتار خودم داره خندم میگیره فک کنم کمتر بنویسم بهتره 

 

خلاصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

جونم برات بگه  که ما قرار از 31 شهریور بریم سونوی سه بعدی اما انگار قسمت نیست 

 

یا میگن وقت نداریم یا میگن دکتر نیومده 

 

خلاصه اگه خدا بخواد فردا وقت سونوی سه بعدی داریم

 

از خدا میخوام که صحیح و سالم باشی عشق کوچولوی من

 

الان هم در حال شیطونی هستی و هی داری منو لگد بارون میکنی قربونت برم 

 

راستی یه چیزی بگم عجیبببببببببببببب

 

از اونجایی که من دوس دارم اسم شما رو مانلی بزارم

 

و بابایی قبول نمیکنه

 

منم حرف اخرم و زدم گفتم دیگه من نظری ندارم اگه راس میگی خودتم یه نظر بده 

 

دیشب که داشتیم فیلم kozey رو میدیدم  اسم خانم که تو  اون فیلم  بازی کرده( بانو)

 

یه دفعه مامیش صداش کرد( بانوی من) انگار بابایی خیلی خوشش اومده بود 

 

گفت اسم بانو هم بد نیستااااااااااااااااااا

 

منو میگی خیلی شگفت زده شدم که بلاخره بابایی هم یه نظری داده کلی هم خوشحال شدم

 

اما من گفتم نه زیاد من خوشم نمیاد

 

حالا اگه من میگفتم منو مسخره میکردی گفتم که بانو خیلی بزرگونس اینطور نیست؟

 

خلاصه که فعلا واسه اسم به نتیجه نرسیدیم 

 

انشالله جنسیت که قطعی شد میام در مورد اسم قشنگت مینویسم گل من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اهورا
2 مهر 92 13:10
به آتلیه خانگی ما سر بزنید.
مامان فرخنده
2 مهر 92 13:22
سلام تصادفي با وبلاگتون آشنا شدم با اجازه تون نوشته هاتون را خوندم خوشحالم بزودي مادر ميشيد شما را لينك كردم اگه دوست داشتيد به وبلاگ مليسا سر بزنيد خوشحال ميشم مواظب خودت و ني ني نازت باش مامان رها


سلام عزیزم چشم حتما به وبتون سر میزنم

ممنون که وبمو خوندید
آرام*
2 مهر 92 13:26
سلام رها جون خیلی باحال نوشتی ایکوناتم عالی انتخاب کردی ان شالله یه اسم خیلی خوشگل مثل اسم خودت انتخاب میکنی گلم


سلام ارام گلی عزیززززززم مرسی گلم انشالله به زودی قسمت خودت
سودابه
2 مهر 92 22:40
ایشالله که صحیح و سالمه عزیزم...


مرسی عزیز دلم
نی نی کی به دنیا میاد ؟
ترنم کوچولو
4 مهر 92 23:22
سلام وب خوبی دارید اگه مایلید تبادل لینک کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد