مادرانه

من مامان یه دختر زیبا هستم

1392/7/11 12:54
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

 

دخترک زمستونی

 

دخترک کوچولوی من

 

دخترک زیبای من

 

میدونی که این روزا خیلی بهت عادت کردم 

 

که اگه یه روز کم تکون بخوری دلم هزارتاراه میره 

 

عزیزکم الان امن ترین جای دنیاااااااااااا   برای  تو  تو وجود من 

 

عشق کوچولوی من اروم باش راحت تو وجود من نفس بکش 

 

به شیطنت هات ادامه بده که با هر بار تکونت  کلی قند تو دلم اب میشه 

 

من مامان شدم؟

 

خودم هم باورم نمیشه کم کم که رشد میکنی و شکم من بزرگ میشه

 

تازه داره باورم میشه که من

 

مسئول یه موجود کوچولوی زیبا و دوست داشتنی هستم که خدا اونو بهم امانت داده

 

که بی صبرانه منتظر اومدنش تو یه روز سرد زمستونی که میشه دخترک زمستونی  من 

 

عزیزم این روزها چه زود میگذره الان شما 26 هفتته چیزی نمونده  برای به اغوش کشیدنت

 

دخترکم


میدونی همیشه ارزو داشتم


یه دختر کوچولوی ناز و شیرین زبونو ملوس داشته باشم که بشه همدمم

 

من مامان یه دختر زیبا هستم

 

خدا یا شکرت 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ارام*
11 مهر 92 13:25
خیلی با احساس نوشتی رها جونم ان شالله صحیحو سالم بغلش کنی گلم


مرسی عزیز دلم از دعای قشنگت
مامان فرخنده
13 مهر 92 8:00
تبريك مي گم خانم اميدوارم دوران بارداري راحتي را سپري كني وروزهات زودتر بگذرند تا دختر ناز و قشنگت رابغل كن وببوسيش


مرسی مامان فرخنده عزیز
یاس سپید
15 مهر 92 16:51
وااای رها جون همینجوری اشکم میریزه..
رها جون یادم به روزی افتاد که خبر بارداریتو دادی و کلی واست خوشحال شدم و از خوشحالی اشک میریختم...
عزیزم انشالله دختر خوشگلت به سلامتی بیاد توی بغلت با صحت و سلامتی
رها واسه منم خیلی دعا کن سر نمازات
رها جون چیزی نمونده تا نی نی ات انشالله بیاد


یاس مهربونم مرسی عزیزم قربون دل نازکت انشالله به زودی زود خبر بارداریتو بهمون میدی امین
سودابه
21 مهر 92 12:31
مبارکه خانم...نی نی من اومده...


اخی عزیزم مبارکههههههههههه انشالله به سلامتی
لیلا
1 آبان 92 17:41
عزیییییییییییییزم رها جون خیلی برات خوشحالم خدا دختر نازت رو برات حفظ کنه انشالله . به سلامتی دنیا بیاد و در آغوش بگیریش گلم . مواظب خودت باش بوووووووووس


سلام لیلا جون خیلی دلم برات تنگ شده بود مرسی گلم انشالله به زودی قسمت خودت
میام پیشت عزیزم
سودابه
21 آبان 92 17:10
رها جون کجایی؟؟؟؟؟؟؟بهمون سر نمیزنی!!!
سودابه
26 آبان 92 15:57
رها جون کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟دلمون تنگیده.. عزیزم یکم درگیر خرید سیسمونی و خونه تکونی بودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد