مادرانه

این روزها

1392/9/1 22:45
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من 

 

خیلی وقته که نیومدم برات بنویسم قند عسلم

 

چون حسابی سرم شلوغ بود

 

از یه طرف تمیز کردن خونه به مناسبت ورود شما (به کمک بابایی دستش درد نکنه )

 

از طرفی خرید سیسمونی  که (مامان مهین و اقا جون زحمتش رو کشیدن )

 

مامان مهین کلی لباسای خوشگل برات بافته 

 

انشالله عکساشو میزارم 

 

خلاصه اینکه حسابی سرگرم بودم

 

عزیزکم شما الان 33 هفته و 3 روزته 

 

چیزی نمونده به اومدنت گلکم بی صبرانه منتظر اومدنتم  چقد زود گذشت 

 

از خدا میخوام صحیح و سالم بیای بغلم 

 

یه خبر جدید در مورد اسمت از اونجایی که بابایی موافق اسم مانلی نیست

 

و من دوس دارم یه اسمی برات بذاریم که هر دومون دوسش داشته باشیم 

 

امروز اسم آیدا رو بهش پیشنهاد دادم و اونم خوشش اومد و خدا روشکر تاییدش کرد

 

اسم آیدا رو همیشه دوس داشتم خیلی ناز و ملوس 

 

میدونی به اسم مامانی هم خیلی میاد به خاطر همین دوس دارم اسمتو بزارم آیدا نیشخند

 

انشالله اگه آیدا قطعی شد میام در مورد معانیش مینویسم 

 

آیدا خانم عشق کوچولوی مامان و بابا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرخنده
2 آذر 92 8:19
خيلي وقت بود كه ننوشته بودي نگرانت شدم خدا روشكر كه همه چيز خوبه مراقب خودتت وني ني باش مرسی دوست عزیزم از محبتت چشم حتما گلم
مامان گلی
10 آذر 92 10:58
سلاممممممممممم ایشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم و نی نی نازتو بغل بگیری مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد