مادرانه

نیـــــ*لا دختر قشنگم

1392/9/12 13:15
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من 

 

بلاخره بعد کلی داستان سر اسمت که هر چی من میگفتم اقای بابا نمیپسندیدکلافه

 

و قتی هم هر دو میپسندیدیم بقیه (خاله می می و دایی و خاله لیلا و مامان مهین )

 

خاله زری دوستم  میزدن توذوقمآخزبان

 

خلاصه با اسم قشنگ و زیبای نیــ*لا برخوردممژه

 

که وقتی به بابا یی گفتم این تصمیم نهاییم اونم قبول کردچشمکنیشخند

 

و به صورت عجیبی با موافقت بسیار خانواده

 

مخصوصا دایی که (هر چی میذاشتم ایراد میگرفت) روبرو شدممتفکرنیشخند

 

که میگفت خیلی اسم قشنگیه  و نیــــ*لا مثل (لیدا) خودم مهربونبغلنیشخند

 

و خیلی به اسمت میادمژه

 

خلاصه از اونجا شد که  دیگه قطعی شدهورا

 

و اسم زیبای شما شد نیــــ*لا  دختر قشنگ مامان و بابا  قلب

 

نامدار بشی گلکم از خود راضی


چیزی به اومدنت نمونده عشق کوچولو ی من بی صبرانه منتظر اومدنتیمبغل

 

راستی سیسمونیت هم کامل شده شاید بزودی عکس بزارم مبارکت باشه  عشق کوچولومچشمک

 

خیلی دوس دارم زودتر ببینمت ببینم چه شکلی هستی و حس زیبای مادری رو هر چه زودتر تجربه کنم قلب

 

نیـــــ*لای قشنگم ازت میخوام هنوز که یه فرشته پاکی و زمینی نشدی

 

الان که اون بالا پیش خدایی و راحت تر صداتو میشنوه

 

از خدا برای همه دوستای منتظرم یه نی نی سالم و صالح بخوای

 

ازش بخوای خدا هر چه زودتر این انتظار سخت و تموم کنه و  فرشته کوچولوهاشو به اونا بسپره


آمین 


نیـــ*لا در 35 هفتگی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانه بهار
12 آذر 92 17:17
به به چه اسم قشنگی مبارکت باشه نی نی کوچولو انشالله به سلامتی بیای بغل مامانی مرسی عزیزم نظر لطفته
لیلا
12 آذر 92 19:02
واااااااااااااااااااااااای عزیز دلم مبارکه انشالله ...... به سلامتیییییییییییی بی نهایت واست خوشحالممممممممممممم رها ........... ارزوی بهترین ها رو برات دارم ... به سلامتی داری به اخرش میرسیییییییییییییی . به سلامتی باشه .... نامدار باشهههههههههههه اسم قشنگیه مرسی عزیز دلم انشالله قسمت شما به زودی
مامان فرخنده
13 آذر 92 8:15
خلاصه ني ني گولي اسم دار شد تبريك اسم قشنگيه نيلا جون قشنگ استراحت كن چون ديگه چيزي نمونده تا بياي بغل مامان رها[ مرسی مامان فرخنده عزیز
مامانیکو
13 آذر 92 22:03
سلام رهای خوبم همینطور سلام نیلای خوشگل و کوچولو امدوارم روزهای پایانی این سفر کوتاه رو به خوبی و سلامتی سپری کنید و خودتونو آماده کنید واسه سفر طولانی با هم بودن از خدا میخوام سلامتی رو سر لوحه تمام مراحل زندگیتون قرار بده میدونم که از این به بعد دوران خوبی رو میگذرونید {انشالله) راستی نیلا جونم خوشگلکمممممم از تو یه خواهش دارم .... لطفا تو هم مثل بقیه نی نیها نباشی که مامان رها رو از ما بگیری سعی کن دخمل خوب و صبور و آرومی باش تا مامان رها بتونه یادی از ما هم بکنه . عزیزززززززززززززم نیکوی مهربووووووووووووووونم نیلا نمیتونه شما ها رو از من بگیره چون شما ها تو قلب من جا دارین اگر هم نتونم بیام مطمئن باش به یادتون هستم امیدوارم به زودی زود این روزها رو تجربه کنی و خدا چند تا از فرشته هاشو بریزه رو سرت اونوقت ما بیایم بگیم اهای نی نی های نیکوووووووووووووو بابا بذارید یه سر هم به ما بزنه انشاللهههههههههههههه
مامانیکو
13 آذر 92 22:04
راستی رها جونم ببین بازم دارم میگم روز زایمانت دعا یادت نره . واسه همه بی بچه ها مرسی عزیزم دوست دارم بووووووووووووووووووووس چشم عزیز دلم همیشه تو دعاهام همه دوستای منتظرم اولویت دارن اگه خدا منو قابل بدونه شما هم منو نیلا رو دعا کنید تا نیلا به سلامتی بیاد بغلم
مامان نفس
16 آذر 92 22:19
سلام رها جون ، دیگه چیزی نمونده تا دخملی بپری توی بغلت ، اسم نازی هم واسه دخملی انتخاب کردین ،مبارکش باشه عزیزم ان شاا... به سلامتی به دنیا بیاد با اجازه لینکتون میکنم تا بتونم هروقت نی نی به دنیا اومد زودی بیامو عکساشو ببینم مرسی عزیز دلم خوشحال شدم که لینکم کردین حتما بهت سر میزنم
مامانیکو
28 آذر 92 20:58
سلام رهای خوبم میدونم روزای خیلی شیرین و پر استرسی رو داری سپری میکنی قدر این روزا رو بدون ... میدونی چرااااا؟ چون کلی آرزو کردی که خدا این روزا رو نصیبت کنه واسه منم دعا کن که تا دیر تر نشده (سنمون رو میگم) خدا یه نی نی سالم و خوش قدم بهمون هدیه کنه . رهاااا شاید دیگه وقت نکنی زود به زود بیای اینجا ولی اینو بدون که من همیشه به یادت هستم گلم چه تو نی نی سایت باشم و چه نباشم . راستی اگه موقع زایمان از کمر سر شدی مرتب دعای آیت الکرسی رو زمزمه کن . من خیلی بهش اعتقاد دارم . راستی وقتی بعد از زایمان حالت بهتر شد نیلای خوشگلم رو ببوس البته بهش بگو که این بوس از طرف خاله نیکو بود باشههههههه؟؟؟ بیشتر از این مزاحمت نمیشم . واسه سلامتیه خودت و نی نیت 5 تا صلوات میفرستم الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ایشالا نیلای گلت صحیح و سالم بیاد تو بغلت التماس دعا سلام نیکوی مهربونم از خدا میخوام که این روزها رو به زودی نصیبت کنه جدیدا خیلی استرس دارم و نگرانم حتما حتما دعاتون میکنم شما هم منو دعا کنید که به سلامتی من و نی نی بیایم خونه منم همیشه به یادتم دوست مهربونم دوست دارم
SaYa
29 آذر 92 10:52
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.  دوست عزیزم برات از خدا بهتریترو میخوام و امیدوارم که زندگیتون سراسر خوشی و سلامتی باشه و از چشم بد دور باشه گلم پیشاپیش یلدات مبارک عزیزدلم♥♥♥♥♥ چه اسم قشنگی انتخاب کردی عزیزم منو که یادته رها جون؟ سلام سایای عزیزم مگه میشه یادم بره شب یلدای شما هم مبارک امیدوارم در پناه حق سربلند و پیروز باشین ممنون نظر لطفته عزیزم بابت اسم
سودابه
30 آذر 92 17:56
خیلییییییییییییییییییییی اسم قشنگیه عزیزم ایشالا خوشنام بشه.. مرسی عزیز دلمممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد